×
×
جدیدترین‌‌ها

ازدواج اقساطی در پایتخت معنوی کشور

  • کد نوشته: 89101
  • دی 14, 1402
  • نخستین نشست مدیر عامل عمارت های سلطانیه با اصحاب رسانه در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد.
    ازدواج اقساطی در پایتخت معنوی کشور
    نخست نیوز، مجید خروشی– در این مراسم محسن مرادیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت زهرا(س) ؛ گرامی داشت روز مادر و روز زن گفت: بر آن شدیم تا در راستای حمایت از زوجین و جوانان آماده ازدواج شرایط و تسهیلات آسان را فراهم کنیم به همین منظور عمارت سلطانیه واقع در میدان سپاد مشهد با دارا بودن ۴تالار با ظرفیت بیش از2 هزار نفر آماده پذیرایی با شرایط اقساطی مراسم در جهت تسهیل در ازدواج جوانان است.
    وی افزود: عمارت سلطانیه دارای 4 تالار مجلل و شکوهمند با ظرفیت پذیرش بیش از دو هزار نفر همراه با ۸سالن پذیرایی مجزا؛ کترینگ و رستوران های مجهز؛ آشپزخانه مرکزی؛ دوطبقه پارکینگ و برق اضطراری و خدمات جانبی معرفی به برندهای برتر و دارای مجوز آتلیه؛ فیلم؛ عکس؛ مزون؛ آرایش عروس و داماد و گل آرایی به عنوان بزرگترین مجموعه پذیرایی شرق کشور در خدمت شهروندان است.
    مجموعه تالارها و رستوران های عمارت سلطانیه مراسم عقد؛ عروسی؛ جشن ها؛ همچنین ترحیم و عزاداری با شرایط نقد و اقساط به دستگاه های اجرایی؛ نهادها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی خدمات لازم را ارائه می دهد.همچنین برنامه ای داریم که برای خانواده اصحاب رسانه مراسم ازدواج عزیزانشان را با شرایط اقساط ده ماهه تحت پوشش قرار دهیم. مرادیان هدف از این اقدامات را توسعه و رونق ازدواج در سطح شهر مشهد عنوان کرد و تاکید کرد: بسیاری از جوانان با توجه به شرایط اقتصادی جامعه وافزایش افسار گسیخته قیمتها از ازدواج روی گردان شده اند به همین خاطر در جهت رسالت و وظایف اجتماعی خود در جامعه در این جهت برنامه ریزی کردیم و هم اکنون در انتظار جوانان هستیم تا از این فرصت بدست آمده استفاده کنند. وی در باره پک‌های ازدواج و مبلغ مراسم گفت: در هر میز پذیرایی ۳نوع میوه و شیرینی؛ شام؛ برنامه‌های طنز، شاد و مفرح و همچنین برنامه های جانبی به ازای هر نفر ۲۶۰ هزار تومان دراین عمارت سرویس دهی میشود.
    مدیر عامل عمارت سلطانیه خاطر نشان کرد: تخفیف های عمارت سلطانیه فرصت مناسبی برای سوق دادن جوانان به سمت ازدواج آسان است وی در خصوص سایر حمایت ها برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای مزدوجین یاد آور شد: با هماهنگی فروشگاه های زنجیره ای نوید شرایط تهیه جهیزیه برای مزدوجین را با شرایط اقساطی بلند مدت تدارک دیدیم و هر زوج با معرفی مدیریت عمارت سلطانیه می تواند از این فرصت در جهت تکمیل جهیزیه منزل اقدام کند.
    مرادیان خواستار حمایت دستگاه های اجرایی استان از این پروژه در جهت عملیاتی کردن ، رونق ، توسعه و ترویج سنت دیرینه اسلام یعنی ازدواج آسان است. عمارت سلطانیه افتخار دارد با تهیه منوهای متنوع پذیرایی و شام برای مهمانان و مدعوین از نظر کیفیت در صدر جدول پذیرایی در جامعه قرار گیرد وی تصریح کرد: با توجه به روند رو به رشد تورم و مشکلات اقتصادی در کشور و افزایش ناعادلانه بهای تمام شده مراسم ازدواج خوشبختانه نسبت به سال گذشته استقبال شهروندان از عمارت های سلطانیه روند روبه رشدی را نسبت به سال گذشته سپری کرده‌است. مرادیان در پایان یاد آور شد : در پایان مراسم ازدواج در این مرکز هدایایی به رسم یادبود و هدیه عروسی تقدیم مزدوجین می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *