×
×
جدیدترین‌‌ها

خدمات فنی با تعرفه‌های دلخواه!

  • کد نوشته: 89052
  • دی 14, 1402
  • این روزها اگر یکی از لوازم خانه شما اعم از برقی ، گازی و ... به تعمیر نیاز پیدا کند قبل از هر نکته‌ای اول باید به پس‌انداز بانکی خود مراجعه کنید.
    خدمات فنی با تعرفه‌های دلخواه!

    نخست نیوز، محمدباقر عطاریانی_تعمیر لوازم منزل یعنی سرگردانی و معطلی با چاشنی نرخ‌های دلخواه تعمیرکاران و قطعاتی که اغلب کیفیت ندارد.

    دراین‌بین تعمیرکارانی هم هستند که فاقد تخصص هستند و اگر به چنین افرادی برخورد کنیم به‌واقع آن‌ها بر سر ما استاد خواهند شد!اما دو نکته مهم در برابر تعمیر لوازم برقی و گازی منزل ، اول‌ازهمه به نرخ‌ها بازمی‌گردد چراکه هر تعمیرکاری برای خودش نرخی دارد و با بهانه‌های مختلف سعی می‌کند کار خود را مهم جلوه کند.

    یکی از تجربه خودش می‌گوید و یکی از تخصصی که چه‌بسا از آن خبری نیست و با توجه به عدم اطلاع و آگاهی مردم متاسفانه کلاه گشادی بر سر مردم می‌رود.نکته دوم ، نبود قطعات یدکی باکیفیت و مورد اعتماد است که باعث می‌شود چندین بار به تعمیرکار مراجعه کنیم.قطعات قلابی و بسیاری از قطعات بدون کیفیت وارداتی از چین ، داد همه را بلند کرده و متاسفانه هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.اما در این میان به دلیل نبود نظارت و تعرفه‌های متنوع اتحادیه‌های صنفی ، اغلب مردم حاضر به پیگیری و طرح شکایت نیستند چراکه باید وقت و زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد و کاغذبازی‌ها کنند و معمولا عطایش را به لقایش می‌بخشند.

    در این حال ، برخوردهای ضعیف تشکیلات نظارتی و اینکه سعی می‌کنند طرفین دعوا با یکدیگر به تفاهم برسند ازجمله نکاتی است که باعث می‌شود کمتر کسی به سراغ شکایت و پیگیری برود.نتیجه این اوضاع ، بی‌اعتمادی مردم به یکدیگر ، شک و تردید در جامعه ، تشدید نگرانی و اضطراب ، قانون‌گریزی و افزایش نزاع و ناراحتی‌های اعصاب است که هرروز بیش و بیشتر می‌شود.وضعیتی که در خانه و خانواده ، محل کسب‌وکار و در سطح جامعه گسترش می‌یابد و عواقب ناخوشایندی به دنبال خواهد داشت.به‌راستی‌که جای صداقت ، درستی ، انصاف ، اعتماد و انسانیت خالی است!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *