×
×
جدیدترین‌‌ها

79 نانوایی در محمودآباد پایش شد

  • کد نوشته: 88711
  • دی 10, 1402
  • معرفی 24 واحد متخلف به تعزیرات مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به پایش 79 نانوایی این شهرستان، از معرفی 24 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.
    79 نانوایی در محمودآباد پایش شد

    به گزارش نخست نیوز، شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده با اشاره به تشدید نظارت های واحد بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان از واحدهای نانوایی این شهرستان، اظهار کرد: رصد داده‌های کارت‌خوان‌های نان نشان می‌دهد در برخی از واحدهای نانوایی مقدار آردی که به نان تبدیل می‌شود با مقدار آرد تحویلی به نانوایان مغایرت دارد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه این موضوع توسط واحد بازرسی این مدیریت در حال بررسی است، افزود: در اطلاعات موجود در داده‌های کارتخواین‌ها، 141 واحد نانوایی موجود است.

    هادی‌زاده با اشاره به پایش 79 نانوایی در این شهرستان، از معرفی 24 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد. وی با بیان اینکه با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان بانک سپه، کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی میزان سهمیه دریافتی نانوایی‌ها و تراکنش حجم مصرف ماهانه واحدهای نانوایی شهر را بررسی می کنند، گفت: چنانچه تطابقی میان سهمیه دریافتی و حجم تراکنش‌ها وجود نداشته باشد، مراحل قانونی برای تشکیل پرونده اجرا خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *