×
×
جدیدترین‌‌ها

نیمکت ذخیره‌های ناکارآمد وزارت ورزش

  • کد نوشته: 88469
  • دی 7, 1402
  • فرمانروایانی که بیشترین ضربه را به وزیر و وزارت ورزش تاکنون زده‌اند. فرمانروایان یا سرپرستانی که برای برگزاری یک مجمع انتخاباتی ساده راهی فدراسیون‌ها می‌شوند، اما به‌محض ورود چنان تحت تاثیر آب‌ونان و ..... فدراسیون‌ها می‌شوند که جای تعجب بسیار دارد.
    نیمکت ذخیره‌های ناکارآمد وزارت ورزش

    نخست نیوز ،محمدرضا نصرالله زاده _وزارت ورزش و جوانان از ادوار گذشته تا به امروز نفراتی را در جمع خود داشته که فقط برای سرپرستی ساخته‌شده و در قامت نفرات نیمکت ذخیره‌های این وزارت خانه همواره ناکارآمدی خود را عیان داشته و اگر هم برحسب‌تصادف و اتفاق، به ریاست هم نائل‌آمده‌اند، اما چون برای  مدیریت ساخته نشده بودند، دوباره سقوط کرده و به همان کارمندی در وزارت و یا گاها سرپرستی برخی از فدراسیون‌ها اکتفا کرده‌اند! اما باید بپذیریم که نیمکت ذخیره‌های وزارت ورزش با همه نیمکت‌های  ذخیره  دیگر فرق می‌کند، چراکه آن‌ها اگرچه به هنگام گرفتن حکم فرمانبر هستند، اما به‌محض گرفتن آن، تبدیل به فرمانروایانی می‌شوند که خدای را هم بنده نیستند.

    وگرنه ارسال یک نامه آمادگی برگزاری مجمع به مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت و تعیین روز و ساعت برای آن کار چندان دشواری نیست که برخی از سرپرستان بخواهند برای آن ۶ ماه و یا بیشتر وقت بخرند، مگر آنکه در آن فدراسیون‌ها خبرهایی باشد که ما و جامعه ورزش از آن بی‌خبریم!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *