×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری مانور زلزله در شرکت گاز شهید هاشمی نژاد

  • کد نوشته: 88288
  • دی 6, 1402
  • سخنگوی کمیته شرایط اضطراری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور وقوع زلزله در این مجتمع گازی انجام شد.
    برگزاری مانور زلزله در شرکت گاز شهید هاشمی نژاد

     نخست نیوز: محمد علی تمدن، رضا رضازاده افزود: این مانور به منظور ارزیابی سطح آمادگی کارکنان و کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات و بلایای طبیعی و روند خدمت رسانی به مصدومین در ساعت  ۱۴:۴۷ دقیقه سه شنبه پنجم دیماه برگزار و بلافاصله کمیته شرایط اضطراری در این شرکت تشکیل گردید. سخنگوی کمیته شرایط اضطراری در تکمیل این خبر  اظهار داشت: طبق سناریوی این مانور، تعداد هفت نفر از کارکنان بدلیل ازدحام جمعیت هنگام خروج از اتاق و سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت می شوند که توسط نیروهای اورژانس به واحدهای درمانی منتقل و روند رسیدگی به ایشان پیگیری می گردد.

    وی اضافه کرد: طبق سناریو از پیش تعیین شده و از زمان وقوع مانور فرضی، چندین پس لرزه نیز در این منطقه به وقوع پیوسته است که واکنش های مورد نظر در این خصوص نیز تمرین گردید.

    رضازاده تاکید کرد: پس از انجام مانور نیز تمامی اقدامات گروه های امدادی، ایمنی و آتش نشانی، نیروهای عملیاتی، پشتیبانی و ستادی، حراست و سایر واحدها و پرسنل در پالایشگاه و مجتمع های مسکونی در قبل، حین و بعد از اعلام شرایط اضطراری بررسی و بر طبق دستورالعمل های پیش بینی شده مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قابل بهبود تعیین و به واحدهای مربوطه جهت اقدام ، ابلاغ و اعلام گردید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *