×
×
جدیدترین‌‌ها

دستیار امید روانخواه بعداز شکست مقابل سایپا گلایه خود را فاش کرد

  • کد نوشته: 87642
  • آذر 29, 1402
  • دیدار پارس جنوبی و سایپا از سری مسابقات لیگ یک کشور در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۸ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد بعد از ۹۰ دقیقه تلاش تیم سایپا توانست با نتیجه یک بر صفر ، سه امتیاز بازی را بدست اورد .
    دستیار امید روانخواه بعداز شکست مقابل سایپا گلایه خود را فاش کرد

    نخست نیوز :مهرشاد عنبری – در پایان دیدار حسین کریمی با رزومه ۱۵ سال بازی و مربیگری در سطوح پایه ها به رسم ادب، جهت تبریک به دیدار کادر تیم و همچنین مدیرعامل باشگاه سایپا رفت و با ابراز خشنودی بابت برد دیدار ، به ایشان گفت با حضور حضرتعالی بنده از خانه خود توسط شما بدلایل نامعلوم برکنار شدم و انتظار داشتم با رفتاری که با من شده حداقل به تعهدات مالی خود عمل می نمودید علیرغم درخواست کتبی در دو مرحله ، متاسفانه به هیچکدام انان پاسخ ندادید و این رفتار شما به دور از نظام حرفه ای گری فوتبال محسوب می شود .
    (( این رفتار موجب باز شدن فضای شکایت در کمیته انضباطی بود اما بدلایلی استنکاف نمودم )).
    در همان لحظه جناب حسینی پور به دستیار خود دستور بررسی به درخواست بنده را صادر و بعد از دو روز جهت اقاله قرار داد سالهای ۱۴۰۰, ۱۴۰۱ فرا خوانده شدم و مقرر شد در اولین فرصت نسبت به پرداخت تتمه حسابم اقدام نمایند که تاکنون عملی نشده است ،
    حسین کریمی بعداز ۱۵ سال ، در سال گذشته از سایپا جدا و به امید های استقلال پیوست و بعداز اتمام رقابتهای آسیا ویژن ، بنابه درخواست امید روانخواه بعنوان دستیار به تیم پارس جنوبی دعوت شد .
    این مربی با دانش در ادامه صحبت های خود گفت هنوز مانده ام علت برکناریم بعداز سه دیدار در تیم جوانان سایپا چه بوده است ؟
    همچنین گلایه کرد اخلاق و فوتبال حرفه ای ایجاب میکند بعداز این همه سال تلاش و کوشش در یک باشگاه پر افتخار ، حداقل با کمال احترام و حفظ کرامت نسبت به برکناری افراد اقدام کنند .
    همه رفتار های فوق نشان از حضور افراد غیر حرفه ای در باشگاه را نشان می دهد که در الفبای اخلاق دچار ضعف و تزلزل هستند .
    انچه در فرایند ورزشی تجربه کرده ام ، حضور مدیران عامل و مربیان در کلیه باشگاهها میدانی است پس در زمان همکاری و حتی جدایی باید تمام شئونات رفتاری و اخلاقی حفظ شود در غیر اینصورت در اینده ای نه چندان دور شاهد بد اخلاقی های پیش بینی نشده خواهیم شد .
    کریمی در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی اشاره کردو افزود، روند خوبی در پیش گرفته ایم و امیدواریم در نیم فصل دوم با جابجایی که صورت خواهد گرفت در ردیف های اول تا چهارم جدول قرار بگیریم .

    برچسب ها حسین کریمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *