×
×
جدیدترین‌‌ها

جنبش جهاد اسلامی:
مقاومت و جهاد در مقابل رژیم صهیونیستی تداوم خواهد داشت

  • کد نوشته: 8752
  • خرداد 3, 1400
  • گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای بر تداوم مقاومت و جهاد مقابل رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
    مقاومت و جهاد در مقابل رژیم صهیونیستی تداوم خواهد داشت

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مقاومت و جهاد به عنوان تنهاترین و بهترین گزینه برای مقابله با قلدری رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

    گردان‌های قدس در بیانیه‌ای با برشمردن دستاوردهای مقاومت در جنگ اخیر علیه غزه، افزود: درسی که از مجاهدان ما فرا گرفتید اولین ضربه بود و آنچه مخفی است بسیار بزرگ‌تر است و توقف تجاوز به معنای پایان نبرد نیست.

    در این بیانیه آمده است که گردان‌های قدس در نبرد شمشیر قدس با صدها موشک و خمپاره شهرها و مناطق فلسطین اشغالی از جمله الخضیره، تل آویو و اطراف آن، دیمونا، هرتسیلیا، اشدود، بئرالسبع، عسقلان، نتیفوت و سدیروت را هدف قرار داد.

    این بیانیه می‌افزاید: دشمن اعتراف کرد که بمباران مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی خسارات انسانی و اقتصادی چشمگیری وارد کرده و به هلاکت ۱۳ صهیونیست منجر گردید و ۶۵۰ نفر دیگر هم زخمی شدند. ضمن اینکه به ۱۵۰ ساختمان آسیب وارد شد و فرودگاه بن گوریون تعطیل شد و این رژیم میلیون‌ها دلار خسارت دید.

    گفتنی است که در پی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، بامداد جمعه گذشته بین دو طرف آتش بس اعلام گردید. در این تجاوز، ۲۷۹ فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند که ۶۹ نفر از آنها را کودکان، ۴۰ نفر را زنان و ۱۷ نفر را افراد سالخورده تشکیل می‌دادند.

    این در حالی است که رسانه‌های صهیونیست از افزایش شمار تلفات این رژیم در نبرد شمشیر قدس به ۱۳ نفر خبر دادند.

    بر اساس این گزارش، با مرگ یک صهیونیست دیگر در روز یکشنبه که در پی حملات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین زخمی شده بود، تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه به ۱۳ نفر افزایش یافت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *