×
×
جدیدترین‌‌ها

پایان شرارت 3 شرور مسلح

  • کد نوشته: 87458
  • آذر 27, 1402
  • سرهنگ احمد امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 3 شرور مسلح سابقه داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد.سرهنگ احمد امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 3 شرور مسلح سابقه داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد.
    پایان شرارت 3 شرور مسلح

    نخست نیوز : به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “احمد امینی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی با سلاح و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی 3 تن از اراذل و اوباش منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اطلاعات استان و شهرستان نوشهر، محل اختفای متهمان که به واسطه تیراندازی و تهدید و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بوده و در مناطق کوهستانی شهرستان نور و نوشهر متواری بودند را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه 2 قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: آنها در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی، روانه زندان شدند. سرهنگ امینی تاکید کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان به اینگونه افراد را نخواهد داد.

    برچسب ها تیراندازی مسلح

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *