×
×
جدیدترین‌‌ها

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور:
همه نیازهای دفاعی در داخل کشور تولید می‌شود

  • کد نوشته: 87166
  • آذر 24, 1402
  • رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اکنون در تولید تجهیزات دفاعی به دستاوردهای چشمگیری رسیده‌ایم و از فناوری‌های نوین جهانی برخوردار هستیم.
    همه نیازهای دفاعی در داخل کشور تولید می‌شود

    به گزارش نخست نیوز : در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی که در محل ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و تربیت یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و ما باید با استفاده از تجربیات گرانقدر دفاع مقدس و دانش اساتید بتوانیم جوانان را برای تعالی ایران اسلامی تربیت کنند.

    وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره به نیروهای مسلح تاکید دارند که کاری در طراز انقلاب اسلامی انجام دهید و این طراز انقلاب اسلامی بسیار والا است که رسیدن به این نقطه کار آسانی نیست و باید با مجاهدت و تلاش فراوان به آن سمت حرکت کنیم.

    رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز به رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مسیر پیشرفت قرار گرفته و به دستاوردهای بسیار قابل توجه رسیده ایم.

    وی یادآور شد: زمانی بود که به توانمندی‌های آنها نیاز داشتیم اما امروز نیازمند توانمندی‌ها و به دنبال دانش و فناوری‌های جمهوری اسلامی اسران هستند.

    سردار شیرازی تربیت را یک اصل بسیار قابل توجه دانست و گفت: تربیت در کنار اراده و عقیده و ایمان اصولی است که یک نیروی انسانی را به حدی بالا می‌برد که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.

    رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری ملت به توانمندی رسیده که دنیا و جهانیان به سمت آن می‌آیند و می‌بینید که ندای حق طلبی ایران در جهان مشتاقان بسیاری دارد و فشارها و محدودیت‌های قدرت‌های استکباری نمی‌تواند مانع گرویدن آزادمردان به سوی ندای حق طلبی ایران در جهان باشد.

    آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی روز پنج شنبه با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل در محل ستاد ارتش برگزار شد.

    نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» در راستای تحقق نظام جامع تربیت و آموزش کشور و با هدف تربیت نیروی انسانی سامانه‌های آموزشی در ستاد ارتش به مدت یک هفته برپا شده بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *