×
×
جدیدترین‌‌ها

معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد در نمایشگاه تخصصی ورزش ‏عنوان کرد
آشتی ورزش و صنعت به نفع شهروندان است

  • کد نوشته: 86681
  • آذر 18, 1402
  • معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد گفت: آشتی ورزش و صنعت می‌تواند به نفع شهروندان ‏شهر مشهد باشد
    آشتی ورزش و صنعت به نفع شهروندان است

    نخست نیوز: سیدحسین غیاثی در حاشیه نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی و جشنواره ورزش، شهروند ‏و صنعت اظهار داشت: سومین جشنواره خانواده‌محور معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد در ‏قالب نمایشگاه ورزش، شهروند و صنعت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

    وی افزود: ‏صنعت نقش زیادی در ورزش دارد و امیدواریم بتوانیم با این گونه نمایشگاه‌ها صنعت را با ورزش ‏همگانی و قهرمانی آشتی بدهیم. غیاثی با تاکید بر استقبال مردم از این دست برنامه‌ها خاطرنشان کرد: ‏استقبال مردم از برنامه‌های خانواده‌محور، همچون نمایشگاه ورزش و خانواده که در بوستان ملت برگزار ‏شد، قابل توجه بوده است. معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد با اشاره به نقش صنعت در ‏ورزش اذعان داشت: صنعت نقش مهمی در ورزش ما دارد. از تولیدات ورزشی اعم از البسه و ‏کوله‌های ورزشی گرفته تا چمن‌های مصنوعی.

    اگر صنعت و ورزش در کنار هم باشند، توفیقات زیادی ‏برای ورزش شهر حاصل خواهد شد. وی تصریح کرد: محوریت فعالیت دوره ششم مدیریت شهری ‏خانواده‌محوری و مسجدمحوری است. با توجه به استقبال چشمگیر مردم مشهد از برنامه‌های ‏خانواده‌محور شهرداری مشهد در ایام عید نوروز در 4 بوستان سطح شهر جشنواره‌های خانواده‌محور را ‏ادامه خواهیم داد.

    وی در پایان متذکر شد: امیدواریم توانسته باشیم با برپایی این جشنواره‌ها حال دل مردم ‏شهرمان را خوب کرده باشیم.‏

    جشنواره و نمایشگاه تخصصی ورزش، شهروند و صنعت تا روز یکشنبه نوزدهم آذرماه در محل ‏نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید شهروندان از این نمایشگاه از ساعت 16 ‏عصر تا 21 شب می‌باشد. ‏

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *