×
×
جدیدترین‌‌ها

نخستین نشست هم اندیشی ورزش یار در مشهد برگزار شد

  • کد نوشته: 86494
  • آذر 16, 1402
  • نخستین نشست هم اندیشی ورزش یار وخیرین ورزش دوست با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ،جمعی از مدیران صنایع، نماینده اداره مالیاتی خراسان رضوی و تامین اجتماعی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
    نخستین نشست هم اندیشی ورزش یار در مشهد برگزار شد

     نخست نیوز: مجید خروشی-در ابندای این نشست علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران و خیرین ورزشی در جهت توسعه واعتلای ورزش استان گفت: جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و بزودی جایگزین ما در دستگاه های اجرایی خواهند شد و ضروری است در سالم سازی جامعه ،افزایش توان جسمی و روحی نسل آینده و افزایش امید در میان این نسل تلاش کنیم تا جامعه ای سالم ،پرنشاط و امیدوار را بسازیم.

    وی افزود: هم اکنون 282 پروژه ورزشی تیمه تمام در استان داریم که نیاز به 2هزر میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه می باشد و این در حالی است که اعتبار تخصیص یافته سالانه به استان 100 میلیارد تومان است و ما نیاز داریم با جذب کمک های خیرین درراستای به ثمر نشستن اهداف اخلاقی خود در جهت تکمیل این پروژه ها از خیرین ورزش دوست کمک بگیریم . مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی یادآور شد: با مذاکراتی که با مدیران دست اندرکار از جمله: دارایی،شهرداری ،تامین اجتماعی و در راس آن استانداری صورت گرفت: به این نتیجه دست یافتیم که در صورت کمک و همراهی صاحبان صنایع و خیرین در تکمیل این پروژه ها در قبال آن اداره کل ورزش و جوانان متعهد گردد که در چارچوب قوانین و مقررات در جهت سرعت بخشیدن به امور اداری و خدماتی صنایع و تولید کنندگان موانع قانونی و مشکلات حقوقی صاحبان صنایع را در جهت ایجاد راهکار مناسب پی گیری و به سرانجام برساند.

    تاج فیروز یادآور شد: در صدد هستیم رویکردی جدید در باره ارتباط و آشتی میان صنعت و ورزش پیدا کنیم و گذشته های بی مهری را فراموش کنیم و با همدلی و همراهی در جهت رفع موانع و دست یابی به اهداف اجتماعی گام برداریم، صاحبان صنایع در برابر مسئولیت های اجتماعی در جامعه نقش تاثیر گذاری دارند امروز جامعه نیاز به شادابی ،نشاط و امیداوری در میان نسل جوان و پایه دارد و اگر فکری برای ایجاد این محیط شاداب زندگی نکنیم صاحبان صنایع هم زیان خواهند دید.بنابر این معتقدم چاره جویی،راهکار و شیوه های پیش گیری بهتر از مقابله با بیماری است.

    مدیر کل ورزش و جوانان د راین نشست تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت و ورزش در نمایشگاه بین المللی مشهد فرصت مناسب است تا از تجهیزات و امکانات صنعتی ورزشی که توسط تولید کنندگان داخلی ساخته شده بازدید و از این امانات در جهت ارتقای زیر ساخت های ورزشی استفاده کنیم. در ادامه این نشست نماینده اداره مالیاتی استان،و برخی از مدیران صنایع به ذکر دغدغه ها و چالش های پیش رو پرداختند و مقرر شد کارگروهی با حضور مدیران صنایع و نمایندگان اداره ورزش و جوانان تشکیل و آیین نامه و برنامه های تفاهم نامه همکاری را تنظیم و در جهت سرعت بخشیدن به کارها ی عملیاتی جلساتی را به صورت ماهانه برگزار کند. در پایان این نشست که بیش از 2ساعت به طول کشید احکام حاضران در جلسه توسط مدیر کل ورزش و جوانان اهدا شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *