×
×
جدیدترین‌‌ها

اموزش تخصصی برای مدیران غیر مرتبط ورزشی

  • کد نوشته: 86281
  • آذر 12, 1402
  • در سطح باشگاههای حرفه ای و اماتور کشور اعم از دولتی و خصوصی شاهد حضور مدیرانی هستیم که صرفا بدلیل عزت نفس و اما بدون تخصص و تجربه ورزشی به کار گمارده شده اند
    اموزش تخصصی برای مدیران غیر مرتبط ورزشی

    نخست نیوز: مهرشاد عنبری_انچه محرزاست در باشگاههای دولتی و صنعتی کشور ، اینگونه از مدیران فعال ورزشی، کلا از قاعده و قانونهای حاکم مدیریت ورزشی غافلند.و صرفا براساس سفارش و داد و ستد های شخصی و ارتباطی در پست مدیریت فعالیت میکنند . (روش PC )
    در شرح وظایف کلیه مدیران به ۵ روش فراگیر بترتیب :
    ۱)برنامه ریزی مهمترین فعالیت مدیران ورزشی
    ۲) ساماندهی اعضای باشگاه
    ۳)بودجه بندی
    ۴) گزارش دادن به اعضای هیات مدیره
    ۵)هماهنگی باشگاه
    اشاره شده است .
    ماهیت هر کدام از شاخص ها در اجرا ثابت ، اما در تفسیر انها ،کلیه مدیران بطوریکه از قانون و اساس نامه خارج نشوند آزادند .
    در تفسیر شاخص ساماندهی ، گفته شده کلیه نفرات فعال باشگاهها براساس توانایی و حوزه وظیفه که براساس آیین نامه تعریف شده ملزم به اجرای انها هستند .
    در تفسیر این شاخص باید گفت مدیران قبل از انتخاب افراد باید به شرح وظایف کلیه اداره ها و کادرها اشنایی کامل داشته باشند در غیر اینصورت شاهد اختلال در حوزه کاری اداره ها و افراد خواهند شد.
    برای دست یابی به بهترین شیوه های رفتاری و تکمیل پازلها ,اینگونه مدیران که در سمت های تصمیم گیرنده یا فصل الخطاب انتخاب و معرفی می شوند، سازمان های مرتبط مانند سازمان ورزش و یا تربیت بدنی قبل از اغاز بکار اموزش های تخصصی در چهارچوب مدیریت های ورزشی برای این نوع شخصیت ها که تحصیلات و تجربه های غیر مرتبط را دارند برگزار تا از این رهگذر مانع ظهور بسیاری از فرصت طلبان حاضر در قالب واسطه ها که بیشتر بودجه ها و سرمایه های باشگاهها را می بلعند باشند. براساس داده های موجود ودر صورت انتخاب مدیران باتجربه و مرتبط شاهد شکوفایی باشگاهها ، ارامش خاطر کارکنان و حفظ سرمایه های اصلی خواهند شد ..

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *