×
×
جدیدترین‌‌ها

کشف داروهای قاچاق در عباس آباد

  • کد نوشته: 85852
  • آذر 6, 1402
  •  سرهنگ داود صفاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 8 هزار و 420 قلم داروی قاچاق به ارزشی بالغ بر 20 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد
    کشف داروهای قاچاق در عباس آباد

    نخست نیوز :به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “داود صفاری زاده” درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالاهای غیرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی دارو در این شهرستان با خبر شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی چندین انبار و محل نگهداری دارو و کالاهای غیرمجاز توسط متهمان شدند.

    سرهنگ صفاری زاده، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان عباس اباد در بازدید از انبارهای متعلق به متهمان در مجموع 8 هزار و 420 قلم انواع داروهای فاسد، تاریخ مصرف گذشته، قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند. وی، ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 20 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه را در پی خواهند داشت.

    فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه به افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *