×
×
جدیدترین‌‌ها

از لیست تا فهرست مجلس

  • کد نوشته: 85395
  • آذر 2, 1402
  • داستان شورای شهر مشهد وارد فازهای عجیبی می‌شود، هنوز پاسخ روشنی به ادعاهای عضو علی‌البدل این شورا داده نشده که دهها مورد جدید پیش می‌آید
    از لیست تا فهرست مجلس

    نخست نیوز :سعید کوشافر_شاید بسیاری از شهروندان مشهدی در خاطر داشته باشند که شورای برآمده از لیست هوالمطلوب قرار بود خدمت به مردم را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند .

    آن‌ها این نقد جدی را به اعضای دوره قبل وارد می‌کردند که علاوه بر استخدام‌های اتوبوسی، به‌جای کار برای مردم، شوآف می‌کردند.

    اما اعضای این دوره که عموما از بدنه شهرداری بودند با شعار خدمت به مردم به‌ویژه حاشیه شهر مشهد وارد گود شدند، اما متاسفانه از روز اول این حاشیه‌ها بودند که گریبان اعضا و سپس شورا را گرفت .

    شهرداری که با حکم دادگاه تعلیق شده و دو عضوی که در پی تعلیق وی از مجمع شورا نشینان ،کاسته شد را شاید بتوان اولین حاشیه‌های این مجمع دانست ،هرچند که همان زمان هم مشخص بود که خیلی زودتر ازآنچه گمان می‌رود ،شکاف در میان اعضا بروز خواهد کرد؛ شکافی که با ورود عضو علی‌البدل خیلی جدی‌تر شد .

    غرق شدن برخی از اعضای شورا در حواشی باعث شد که  اصل خدمت به مردم فراموش شود.  حتی ورود برخی اعضای تاثیرگذار و پرکار به‌جای عضو مستعفی شورا هم نتوانست بر این رویه غلط غلبه کند و آخرین و مفتضح‌ترین حاشیه یعنی ماجرای صندلی ریاست ،آب پاکی را روی دست مردم شهر ریخت که از این شورا هم آبی گرم نمی‌شود!

    اکنون مردم مشهد الرضا(ع) نگاهشان به تدوین‌کنندگان فهرست انتخاباتی شوراست که در خصوص دست‌پخت خود پاسخگو باشند اما جالب اینجاست که آن‌ها درگیر تدوین فهرست جدیدی برای مجلس هستند و اعتنایی به گلایه‌های مردم ندارند.

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *