×
×
جدیدترین‌‌ها

برپایی نمایشگاه و بازارچه موقت در ابتدای بلوار خیام مشهد

  • کد نوشته: 84267
  • آبان 15, 1402
  • به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، جواد مسلم گفت : این نمایشگاه با هدف توانمند سازی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار این منطقه برپا شده است

    برپایی نمایشگاه و بازارچه موقت در ابتدای بلوار خیام مشهد
    نخست نیوز: شهردار منطقه یک مشهد :از برپایی نمایشگاه و بازارچه موقت مشاغل خانگی و صنایع دستی در ابتدای بلوار خیام مشهد خبر داد .
     وی افزود: این بازارچه که در حاشیه بلوار خیام بین خیام ۱۷ و ۲۱ برپا گردیده است، همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره و برای استفاده عموم مردم قرار گرفته است .
    همچنین فعالیت نمایشگاه تا ۱۰ آذرماه سال جاری در این مکان دایر خواهد بود .
    شهردار منطقه ۱ مشهد ادامه داد : در این نمایشگاه بیش از ۳۵ غرفه و ۶۰ میز به منظور معرفی و فروش محصولاتی که عمدتا حاصل دسترنج بانوان سرپرست خانوار و یا شهروندان دارای معلولیت ، کم بینا و …می باشند ، فعالیت خواهند داشت .
    وی تصریح کرد : در بازارچه موقت خیابان خیام مشهد محصولات تولیدی بانوان همچون بسته بندی مواد غذایی مختلف ، تولید عرقیات سنتی ، تهیه کیف چرم و بافت لباس ، پرورش گل و گیاه و … عرضه می شود و شهروندان می توانند همه روزه از این نمایشگاه دیدن نمایند . گفتنی است؛ نمایشگاه و بازارچه موقت مشاغل فرهنگی صنایع دستی با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱ در بلوار خیام مشهد دایر گردیده است .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *