×
×
جدیدترین‌‌ها

نخست‌وزیر پاکستان: جنایت اسرائیل در جبالیا قابل چشم‌پوشی نیست

  • کد نوشته: 83714
  • آبان 10, 1402
  • -نخست‌وزیر پاکستان در واکنش به جنایت دیروز صهیونیست‌ها در حمله به اردوگاه جبالیا و قتل عام صدها زن و کودک، ضمن محکومیت تداوم حملات مرگبار این رژیم گفت: جنایات اسرائیل قابل چشم پوشی نیست و جهان باید برای توقف آن وارد عمل شود

    نخست‌وزیر پاکستان: جنایت اسرائیل در جبالیا قابل چشم‌پوشی نیست

    به گزارش روز چهارشنبه نخست نیوز: از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام‌آباد، «انوار الحق‌ کاکر» طی بیانیه‌ای گفت: پاکستان افزایش خصومت‌ها و تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه غیرنظامیان در غزه را شدیدا محکوم می‌کند.

    وی افزود: بمباران دیروز به اردوگاه جبالیا، که در آن صدها نفر از جمله زنان و کودکان جان باختند، یادآور خشونت‌های بی پایان و جنایات جنگی اسرائیل در غزه بود.

    نخست وزیر دولت موقت پاکستان تاکید کرد: چنین اعمال شنیع هرگز قابل چشم پوشی یا فراموشی نیست لذا جامعه جهانی باید اکنون برای پایان دادن به این قتل عام وارد عمل شود.

    پیش تر نمایندگان مجلس سنای پاکستان ضمن تصویب قطعنامه‌ای در حمایت از آزادی فلسطین و ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه، جنایت اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را محکوم و پایان حصر غزه و برقراری فوری آتش بس را مطالبه کردند.

    سناتور «مشاهد حسین سید» رئیس کمیسیون امور دفاع این مجلس طی سخنانی با اعلام حمایت قوی مردم، دولت و پارلمان پاکستان از نبرد فلسطینیان علیه اسرائیل گفت که حماس حقیقت سیاسی فلسطین و نمایندگان منتخب مردم در غزه هستند و مبارزه آنان علیه تروریسم دولتی و اشغالگری صهیونیست‌ها مشروعیت کامل دارد.

    وزارت کشور تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه شمار اولیه شهدا و زخمی‌های کشتار در اردوگاه جبالیا را ۴۰۰ نفر اعلام و تأکید کرد بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

    این وزارتخانه همچنین اعلام کرده است: رژیم صهیونیستی این منطقه را با شش بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

    عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و ششمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *