×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری مانور افت فشار گاز در شهرستان بهشهر

  • کد نوشته: 83185
  • آبان 6, 1402
  •  با هدف ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با افت احتمالی فشار گاز و ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی در ایام سرد سال، مانور افت فشار گاز در شهرستان بهشهر برگزار شد

    برگزاری مانور افت فشار گاز در شهرستان بهشهر

    به گزارش روابط عمومی نخست نیوز: شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: این مانور کشوری از سوی سازمان پدافند غیرعامل به ما محول شد که استان‌های گلستان و سمنان به عنوان استان‌های معین و همچنین منطقه ۹ عملیاتی مازندران در این مانور حضور داشتند.

    وی افزود: در مانور سطح A گاز که با حضور و همکاری اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی شهرستان بهشهر برگزار شد، هماهنگی بین دستگاه‌ها در حوادث مدنظر بوده است. مایلی رستمی ادامه داد: در مانور مذکور که با هماهنگی مدیریت بحران این شرکت انجام شد پس از مشاهده افت فشار گاز ایستگاه CGS شهرستان بهشهر توسط نیروی امداد و حراست، مراتب فوراً به مسئول تعمیرات، ابزار دقیق و سپس رئیس اداره گاز اطلاع رسانی شد و به جهت اهمیت موضوع نیروهای امدادی و عملیاتی سریعاً جهت بررسی موضوع و رفع مشکل به محل ایستگاه اعزام شدند.

    مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: تلاش بر اینست تا نهایت استفاده و بهره از برپایی اینگونه مانورها انجام شود تا در مواقع لزوم و در بحران‌های واقعی آسیب به حداقل برسد و هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها به وجود آید.

    وی تصریح داشت: در مانور سطح A گاز، نیروهای شرکت گاز گلستان و سمنان و منطقه ۹ عملیاتی مازندران برای تعمیر این ایستگاه و همچنین امدادگران ادارات گازرسانی بهشهر، ساری، نکا و گلوگاه برای گازرسانی به مشترکینی که بابت افت فشار، گاز آنان قطع شده بود، وارد عمل شدند

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *