×
×
جدیدترین‌‌ها

آمریکا شریک جرم اسراییل

  • کد نوشته: 82884
  • آبان 4, 1402
  • حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان گفتند: در قضیه فلسطین، آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است. در این جنایات، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است

    آمریکا شریک جرم اسراییل

    نخست نیوز :دکتر علی پاکباز خسروشاهی_حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با بیان اینکه در قضیه فلسطین، آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است، تصریح کردند: در این جنایات، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است. در واقع آمریکا است که دارد جنایت غزه را مدیریت می کند.

    ایشان افزودند: اینکه شما مشاهده می‌کنید که رئیس‌جمهور آمریکا و روسای کشورهای ظالم و شرور مثل انگلیس و فرانسه و آلمان، پی در پی خودشان را [به اراضی اشغالی] می‌رسانند، برای چیست؟ چون می‌بینند رژیم صهیونیستی دارد نابود می‌شود؛ خودشان را می‌رسانند تا از نابودی جلوگیری کنند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: اگر خطر نابودی، رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد، این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند که مرتب و پشت سر هم، اظهار همبستگی کنند.

    ایشان گفتند: این موضوع نشان می‌دهد که ضربه [حماس]، ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده‌ای بوده است؛ رژیم ضربه‌خورده و زخم خورده و از پا افتاده‌ی صهیونیستی  که دارند به زور با بمب‌ها و تسلیحات کذایی، سر پا نگه می‌دارند، چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید، انتقامش را از مردم بی دفاع فلسطین می‌گیرد.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رزمندگان، همچنان آماده اقدام هستند و حفظ‌کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بوده‌اند و بعد هم خواهند بود.

     

    برچسب ها اسراییل انگلیس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *