×
×
جدیدترین‌‌ها

آمار جنایت رژیم صهیونیستی در غزه؛۵۰۸۷ شهید و ۱۵۲۷۳ مجروح

  • کد نوشته: 82734
  • آبان 3, 1402
  • وزارت بهداشت فلسطین آخرین آمار جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه را اعلام کرد، طی ۱۸ روز جنایت این رژیم در غزه، پنج هزار و ۸۷ نفر شهید و ۱۵ هزار و ۲۷۳ نفر هم مجروح شدند

    آمار جنایت رژیم صهیونیستی در غزه؛۵۰۸۷ شهید و ۱۵۲۷۳ مجروح

    به گزارش  نخست نیوز :به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ۷اکتبر (۱۵مهر) تاکنون ۵۰۸۷ فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند.

    از میان این شهدا، ۲۰۵۵ کودک و ۱۱۱۹ نفر زن هستند.

    وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که آمار مجروحان غزه نیز از زمان آغاز تجاوزها به ۱۵۲۷۳ نفر رسیده است.

    بر اساس این گزارش، ۴۲ نفر هم از شب گذشته تاکنون در کرانه باختری بازداشت شده اند، با احتساب این آمار، نزدیک به ۹۰۰ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی در این منطقه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.

    ارتش رژیم صهیونسیتی نیز با اذعان به جنایت های خود علیه مردم غیرنظامی غزه صبح امروز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۰ نقطه در این منطقه حمله کرده است.

    نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاهها نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

    حمایت غرب از اسراییل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

    منبع ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *