×
×
جدیدترین‌‌ها

کدام تخصص! کدام سیاست‌گذاری!

  • کد نوشته: 82063
  • مهر 27, 1402
  • نشست تخصصی حکمرانی سیاسی در ورزش، توسعه دیپلماسی ورزش برگزار می‌شود

    کدام تخصص! کدام سیاست‌گذاری!

    نخست نیوز :محمدرضا نصرالله زاده – این خبری بود که از صبح امروز به دست خیلی‌ها رسید و علامت سوالات بسیاری را در مقابل دیدگان علاقه‌مندان به ورزش قرارداد! و نکته جالب‌توجه اینکه با استقبالی هم در فضای رسانه‌ای مواجه نشد! ضمن احترام به برخی از دوستان در همان نگاه اول باید پرسید، این ترکیب سخنرانان را چه کسی و بر اساس چه متر و معیاری انتخاب کرده است؟ ترکیبی که به‌خوبی می‌شود رد پای وزیر پیشین ورزش و جوانان و ارتباط او با برخی از سخنرانان را در آن به‌خوبی متوجه شد! دوم اینکه، چرا،فقط همان همیشگی‌ها! آیا افراد دیگری در این کشور نیستند که بتوانند، در این زمینه در زمره سخنرانان قرار بگیرند، که پاسخ قطعا مثبت است.

    با چینش این ترکیب به‌خوبی می‌توان پی برد که محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش و جوانان می‌خواسته به‌نوعی، نقش کم‌رنگ شده‌اش در ورزش را پررنگ کند! غافل از اینکه از همین امروز صبح، تاکنون انتقادات زیادی بر این نشست از سوی اهالی ورزش وارد و اهداف آن را به زیر سوال برده است! بازهم می‌گوییم، این ترکیب، مانند ترکیب تیم‌های بازنده در فوتبال است، ترکیبی که نه‌تنها با همدیگر هم‌خوانی ندارد، بلکه شان برخی از سخنرانان را نیز به زیر سوال می‌برد!

    وزیر ورزش و جوانان  اسبق قطعا می‌داند که برخی از سخنرانان این نشست در این ورزش مسوولیت داشته و دارند، اما به گفته دوست و دشمن هیچ توفیقی در مسوولیت شان نداشته و ندارند! و دلسوزان واقعی ورزش این واقعیت را به‌خوبی می‌دانند و این حقشان است که در برابر آن موضع منفی بگیرند! سخنرانانی که باز در پایان باید از انتخاب‌کنندگان آن‌ها خرده گرفت و به آن‌ها یادآور شد که عاقبت انتخاب احساسی رفقا، موفقیتی را با خود به همراه نخواهد داشت!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *