×
×
جدیدترین‌‌ها

جنگنده‌های اسرائیلی بیش از ۵ هزار خانه را در غزه ویران کردند

  • کد نوشته: 81606
  • مهر 23, 1402
  • سازمان ملل از تخریب بیش از ۵ هزار خانه در نوار غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد

    جنگنده‌های اسرائیلی بیش از ۵ هزار خانه را در غزه ویران کردند

    به گزارش نخست نیوز : ، سازمان ملل امروز اعلام کرد: حملات جنگنده‌های اسرائیلی علیه نوار غزه به تخریب پنج هزار و ۵۴۰ خانه به صورت کامل و وارد آوردن خسارت به سه هزار و ۷۵۰ خانه دیگر منجر شده است.

    خبرنگار شبکه المیادین در این خصوص گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان شهدای الاقصی را همزمان با ورود پیکرهای شهدا به این بیمارستان هدف قرار می‌دهند.

    در این گزارش آمده است: اشغالگران رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جنایت نسل کشی در غزه بوده و تمام گذرگاه‌های اصلی را بسته‌اند. اینک هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد. کادر پزشکی با سختی‌های زیادی برای امدادرسانی به زخمی‌ها رو به رو هستند. این در حالیست که اشغالگران صهیونیست درصدد بستن بیمارستان العوده در شمال نوار غزه هستند.

    المیادین گزارش داد: تعداد کسانی که از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جان سالم به در می‌برند بسیار کم است چرا که این رژیم از سلاح‌های مرگبار استفاده می‌کند. تمام شهدایی که پیکرهای آنها به بیمارستان‌های نوار غزه منتقل می‌شوند غیرنظامی هستند.

    بسیار از فلسطینی‌ها هنوز زیر آوار ساختمان‌هایی مانده‌اند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی آنها را روی سر ساکنانشان خراب کرده است. اشغالگران صهیونیست به صورت تعمدی و کورکورانه ساختمان‌های مسکونی را هدف قرار داده و بمباران می‌کنند.

    پیشتر سازمان بهداشت جهانی از ۳۴ حمله ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های پزشکی در نوار غزه  تاکنون خبر داده بود که در جریان آن ۱۱ تن از کادر پزشکی به شهادت رسیده و ۱۶ تن دیگر زخمی شده‌اند. همچنین به ۱۹ مرکز پزشکی و ۲۰ خودروی امدادرسان خسارات گسترده وارد آمده است.

    این سازمان تاکید کرد: باید فوراً کمک‌های بشردوستانه به ویژه کمک‌های پزشکی و غذایی، سوخت و آب به دست ساکنان نوار غزه برسد. هر ساعتی که می‌گذرد انسان‌های بیشتری در این منطقه در معرض خطر قرار می‌گیرند.

    منبع روکنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *