×
×
جدیدترین‌‌ها

خبرهای خوش رییس هیات امنا کمیته امداد

  • کد نوشته: 81334
  • مهر 20, 1402
  • آیین تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردم‌نهاد به میزبانی کمیته امداد خراسان رضوی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد

    خبرهای خوش رییس هیات امنا کمیته امداد

    نخست نیوز _مجید خروشی:در این مراسم آیت‌الله محسن کازرونی رییس هیات امنا کمیته امداد امام خمینی«ره» با تشریح برنامه‌های مختلف و افراد تحت پوشش خدمات این نهاد در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی با اشاره با احادیث و روایت‌ها اظهار داشت: هدف کمیته امداد در راستای اصلاح شیوه‌های خدمت‌رسانی ،جذب کمک‌های مردمی و استفاده بهینه از امکانات سرمایه‌ای آن برای ارایه خدمات بهتر به محرومان و بالا بردن سطح ارتقای اعتماد عمومی و استفاده حداقلی از امکانات است. وی در ادامه به خبرهای خوشی در این نهاد اشاره و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط بناست تا پایان امسال برای همه افراد تحت پوشش کمیته امداد مسکن تهیه و واگذار کنیم.

    همچنین تا پایان امسال با یک‌صد هزار افراد تحت پوشش کمیته امداد با ایجاد فرصت شغلی خداحافظی و از تحت پوشش کمیته خارج خواهد شد.

    در راستای حمایت از ازدواج جوانان یک‌صد هزار جهیزیه برای مزدوجین کمیته امداد تا پایان سال تهیه و به آنان اهدا خواهد شد کما این‌که تاکنون با حمایت سپاه و بسیج 40 هزار جهیزیه به مزدوجین اهداشده است.

    رییس هیات‌امنای کمیته امداد امام خمینی «ره »بابیان اینکه هیچ کاری در این دنیا پایدار نمی‌ماند و دنیا مانند کارونسرایی است که فرد مدت کوتاهی می‌ماند، گفت: آنچه موجب پایداری است کار خیری است که می‌ماند و این خیرین هستند که نام آن‌ها می‌ماند.

    وی بابیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم کمیته امداد واگذاری کار به مردم می‌باشد، تصریح کرد: کار خیر به‌گونه‌ای است که آثار مثبت آن علاوه در زندگی فرد ، در نسل‌های بعد او نیز منتقل خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *