×
×
جدیدترین‌‌ها

نابودی رژیم صهیونیستی

  • کد نوشته: 80552
  • مهر 13, 1402
  • حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسوولان نظام و سفرا و علمای کشورهای اسلامی که به مناسبت عید ولادت پیامبر اعظم (ص) انجام شد، فرمودند: رژیم صهیونیستی از غیظ کشورهایی که نگذاشتند هدف این رژیم برای دستیابی به نیل تا فرات محقق شود خواهد مُرد و به دولت‌هایی که سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند، هشدار دادند که از شرط‌بندی روی اسب بازنده ضرر خواهند کرد.

    نابودی رژیم صهیونیستی

    نخست نیوز _ دکتر علی پاکباز خسروشاهی : رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بابیان اینکه پیامبر اعظم نسخه‌ درمان همه‌ دردهای عمده بشریت را به بشر عرضه کرد، فرمودند: درباره‌ پیامبر اعظم حقیقتا زبان، ذهن و دل بنده و امثال بنده قاصر است از فهم درباره‌ شخصیت والای آن بزرگوار. یک کلمه را فقط از این کتاب قطور فضل پیامبر اعظم بنده مختصراً عرض می‌کنم امروز و آن، این است که این خورشید تابان عالم هستی به گردن همه‌ی آحاد بشریت حق دارد.

    ایشان در ادامه بابیان اینکه امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است، اهانت به قرآن کریم را نمونه‌ای جاهلانه از این دشمنی‌ها عنوان و تصریح کردند: کاری که یک ابله جاهلی انجام می‌دهد و یک دولتی حمایت می‌کند، نشان‌دهنده این است که این مساله، صحنه‌ این قضیه و اهانت به قرآن نیست.

    رهبر معظم انقلاب متذکر شدند: طراحان این جنایت و این کار نفرت‌انگیز خیال می‌کنند می‌توانند قرآن را تضعیف کنند اما اشتباه می‌کنند؛ خودشان را خراب می‌کنند.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان بابیان اینکه رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است، فرمودند: اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشورهای دور و اطراف خودش خرسند باشد؛ آن‌ها نه‌فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشورهای دیگر، به مصر، عراق و سوریه هم کینه‌دارند. چرا؟ چون هدف آن‌ها از نیل تا فرات بوده و این نشده؛ این کشورها در دوره‌ها و به دلایل مختلف نگذاشتند و این‌ها سرشار از کینه و غیظ هستند.

    رهبر انقلاب بابیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی، رفتنی است، اظهار داشتند: نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد و باخت منتظر این‌هاست؛ دارند اشتباه می‌کنند و به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوق نزدیکی به او باشد، نباید این اشتباه را بکنند. امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ این هفتاد هشتاد سال سرحال‌تر است و جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همین‌طور که امام بزرگوار (رضوان اللّه علیه) از رژیم غاصب به سرطان تعبیر کردند، حتما این سرطان ان‌شاءالله به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *