×
×
جدیدترین‌‌ها

آشنایی با برترین مارک های ساعت مچی مردانه و زنانه در جهان

  • کد نوشته: 79256
  • مهر 1, 1402
  • بیشتر افراد به این فکر می‌کنند که آیا ساعت مچی با تیپ آنها ست می‌شود؟ کلکسیونرها به دنبال خاص‌ترین و قدیمی ترین ساعت‌ها برای تکمیل کلکسیون خود هستند. در این میان ثروتمندان روی معتبرترین برندها و گران‌ترین ساعت های مچی دنیا مانند لولکس، پتک فیلیپ و… دست می‌گذارند. اما یک وجه مشترک میان تمام علاقه […]

    بیشتر افراد به این فکر می‌کنند که آیا ساعت مچی با تیپ آنها ست می‌شود؟ کلکسیونرها به دنبال خاص‌ترین و قدیمی ترین ساعت‌ها برای تکمیل کلکسیون خود هستند. در این میان ثروتمندان روی معتبرترین برندها و گران‌ترین ساعت های مچی دنیا مانند لولکس، پتک فیلیپ و… دست می‌گذارند. اما یک وجه مشترک میان تمام علاقه مندان به خرید ساعت مچی وجود دارد. تقریبا تمام افراد با دیدن بهترین ساعت های ساعت مچی هیجان‌زده می‌شوند.

    جالب است بدانید امروزه کمترین کاربرد ساعت مچی نشان دادن زمان است. ساعتی که روی دست شماست، نمایانگر تیپ، سلیقه و روحیات شماست. آیا می‌خواهید با برترین مارک های ساعت مچی مردانه و زنانه در جهان آشنا شوید؟

    آشنایی با محبوب ترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه در جهان

    محبوب ترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه کدامند؟

    • کاسیو
    • سیتیزن
    • دیزل
    • فسیل
    • رولکس
    • سیکو
    • امگا
    • رادو
    • سواچ
    • تیسوت

    محبوب ترین برند ساعت مچی

    برند کاسیو

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Casio

    1946

    ژاپن

    ارزان تا متوسط

    برند ژاپنی کاسیو بسیار بادوام، باکیفیت و ارزان است. اگرچه این برند محصولات دیگری هم دارد، اما عمده شهرت آن به واسطه ساعت مچی‌های بادوام و جذابی است که روانه بازار می‌کند. ساعت مچی‌های Casio در مدلهای مختلف تولید می‌شوند. برخی از محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های این برند عبارتند از:

    • جی شاک (G-Shock)

    • ادیفاس (EDIFICE)

    • شین (Sheen)

    • بیبی جی (Baby-G)

    • کاسیو (casio)

    در مجموع می‌توان گفت کاسیو مدلهای مختلفی از ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ-دیجیتال و هوشمند را دارد که برای هر سلیقه‌ای مناسب است.در ایران ساعت های مردانه نوستالژی کاسیو و مدلهای مردانه و زنانه جی شاک بسیار محبوب و جزو پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت هاست.

    برند سیتیزن

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Citizen

    1918

    ژاپن

    متوسط

    سیتیزن یکی دیگر از برترین مارک های ساعت مچی دربین زنان و مردان بوده که کمتر کسی نامش را نشنیده است. حتی اگر علاقه زیادی به ساعت نداشته باشید، حتما تاکنون در تبلیغات، بنر، سایت و بسیاری از مکان‌های دیگر محصولات این کمپانی ژاپنی را مشاهده کرده‌اید. سیتیزن توانسته به‌واسطه قدمت 100 ساله و کیفیت خوب طرفداران زیادی بخصوص در بازار آسیا پیدا کند. تفاوتی ندارد که قصد خرید ساعت مچی برای تیپ و استایل خود را دارید یا می‌خواهید از این محصول برای فعالیت‌های روزمره و ورزشی استفاده کنید، چرا که بدون شک Citizen انتخاب خوبی است.

     

    برند دیزل

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Diesel

    1978

    ایتالیا

    متوسط

     

    در میان پرطرفدارترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه، نمی‌توان از نام دیزل چشم پوشی کرد. این برند ایتالیایی فعالیت گسترده‌ای در صنعت مد دارد. اتفاقا اولین تولیدات این شرکت شلوار جین، کفش و در مجموع پوشاک بود. اگرچه ساعت‌های این کمپانی با کیفیت بالا و طراحی خاص جای خود را در بازار پیدا کرده‌اند، اما ذکر یک نکته درباره آنها مهم است. ساعت‌های Diesel توسط شرکت آمریکایی Fossil طراحی و ساخته می‌شوند. بنابراین این محصولات را می‌توان ایتالیایی-آمریکایی دانست. عمده طرفداران این برند جوانانی و نوجوانان علاقه مند به تیپ و استایل اسپرت هستند.

     

    برند فسیل

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Fossil

    1984

    آمریکا

    متوسط

     

    ساعت‌های مارک فسیل پرطرفدار، مد روز و جذاب و قمت مناسب هستند. این برند مشهور فعالیت‌های زیادی در صنعت مد و پوشاک داشته، اما بیشتر به واسطه ساخت ساعت‌های زیبا و مقرون به صرفه بر سر زبان‌ها افتاده است. پس اگر به دنبال یک ساعت با کیفیت و مقرون به صرفه هستید احتمالا ساعت مچی‌های Fossil بتواند رضایت شما را جلب کند. ساعت‌های این کمپانی در مدلهای آنالوگ و دیجیتال و هوشمند تولید می‌شوند و دست شما برای خرید باز است.

     

    برند رولکس

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Rolex

    1905

    سوئیس

    بالا

     

    رولکس بدون شک معتبرترین، محبوب ترین، و جزو گرانترین ساعت های مچی در دنیاست. سوئیس به کشور ساعت‌ها معروف است و از آنجا که Rolex یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای این کشور اروپایی می‌باشد، به راحتی می‌توان به محصولات آن اعتماد کرد. این کمپانی ابداع کننده بسیاری از تکنولوژی‌ها در ساخت ساعت است. نکته شگفت انگیز درباره رولکس آمار زیاد تولید ساعت آن در طول روز است ( با توجه به این که بسیاری از قطعات آن بوسیله دست ساخته می شود) به استناد برخی از آمارها این برند روزانه 2000 ساعت روانه بازار می‌کند. در نهایت اگر به دنبال یک ساعت لوکس و گران قیمت هستید، شاید بتوانید با جستجو در برند رولکس مدلهای جذابی برای خود پیدا کنید.

     

    برند سیکو

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Seiko

    1881

    ژاپن

    متوسط به بالا

     

    به نظر می‌رسد ژاپن به همراه سوئیس دست بالا را در صنعت ساعت سازی دارد. پس از معرفی دو برند مطرح این کشور، نوبت به سیکو می‌رسد. این شرکت به سبب نوآوری و خلاقیت‌های خود توانسته پیشگام تکنولوژی‌های جدید در ساخت انواع ساعت مچی باشد. اولین ساعت با تکنولوژی کوارتز، اولین ساعت کرنوگراف ژاپنی، اولین ساعت غواصی ژاپنی، اولین ساعت با تکنولوژی اسپرینگ درایو و بسیاری از اولین‌های دیگر به نام این شرکت به ثبت رسیده است. بدون شک سیکو به علت مقاومت بی نظیر معتبرترین و بهترین برند ساعت سازی ژاپنی در دنیا است.

     

    برند امگا

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Omega

    1848

    سوئیس

    متوسط به بالا

     

    امگا به عنوان یکی از برترین مارک های ساعت مچی مردانه وزنانه تاریخچه شگفت انگیزی دارد. این کمپانی در سال 1848 راه اندازی شد. کارخانه ساعت سازی Omega مسیر پرشکوهی را تا به امروز پشت سر گذاشته است. در سال 1895 این برند مسئول ثبت زمان رویدادهای ورزشی شد. در سال 1932 امگا به عنوان زمان دار المپیک لس آنجلس انتخاب گشت و به شهرتش افزوده شد. این کمپانی در جشن 100 سالگی خود ساعت به یادماندنی Seamaster را تولید کرد. این ساعت مچی را می‌توان در بسیاری از فیلم‌های دهه 90 میلادی نظیر جیمزباند مشاهده کرد. برند Speedmaster این شرکت نیز به عنوان اولین ساعتی شناخته می‌شود که به ماه سفر کرد، از همین رو به آن Moon watch نیز گفته می‌شود.

    در مجموع باید گفت اگر فردی به دنبال یک ساعت دقیق و خاص می‌گردد، باید حتما محصولات امگا را بررسی کند.

     

    برند رادو

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Rado

    1917

    سوئیس

    ارزان

     

    رادو نام یکی دیگر از کمپانی‌های سرشناس در زمینه‌ی تولید انواع ساعت مچی است. Rado در ساخت ساعت مچی‌های خود از آلیاژهای خاصی بهره می‌گیرد که شاید مهمترین آنها ماده High-Tech Ceramic باشد. به لطف این ماده محصولات این برند خلاقانه، بادوام و هایپوآلرژیک محسوب می‌شوند. ساعت‌های رادو نیز می‌تواند نگاه شما را مجذوب خود کند. عمده شهرت رادو استفاده از آلیاژ ها خاص و موادی است برای بهبود کیفیت محصولات و توسط شرکت رادو کشف گردیده است.

     

    برند سواچ

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Swatch

    1983

    سوئیس

    متوسط

     

    تا دلتان بخواهد ساعت سوئیسی محبوب در بازار داریم. پس از آشنایی با برندهای مختلف، بد نیست سواچ را هم به عنوان یکی از برندهای ساعت مچی محبوب سوئیسی معرفی نماییم. موتور ساعت های سواچ از نوع کوارتز است در حالی که بیشتر ساعت های سوئیسی دارای موتور مکانیکی است. به همین علت ساعت های سواچ نسبت به برندهای دیگر سوئیسی بسیار ارزان تر است.

     

    برند تیسوت

    نام برند

    سال تاسیس

    کشور مبدا

    قیمت

    Tissot

    1853

    سوئیس

    بالا

    تیسوت هم یکی از پرفروش ترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه در جهان است که باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شود. در حال حاضر تیسوت یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی سواچ به شمار می‌رود. همچنین این برند در بسیاری از مسابقات ورزشی نظیر اتحادیه ملی بسکتبال NBA زماندار است.

    معرفی بهترین مارک ساعت مچی

    سخن پایانی

    تعدد برندهای ساعت مچی انتخاب یک گزینه برای خرید را سخت کرده است. با این حال اگر به این محصولات علاقه داشته باشید یا به اصطلاح ساعت باز باشید، حتما می‌دانید از چه مارک‌هایی خرید کنید. ما در این مطلب برترین برندها را معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود محصولات این شرکت‌ها را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *