×
×
جدیدترین‌‌ها

بوی ماه مدرسه

  • کد نوشته: 79051
  • شهریور 30, 1402
  • در آستانه آغاز سال تحصیلی بازگشایی مدارس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز تحصیل علم و دانش قرار داریم آمادگی میلیون‌ها دانش‌آموز و دانش جو برای کسب علم و معرفت شود و شوق تازه‌ای در کوچه و خیابان‌ها جاری می‌سازد.

    بوی ماه مدرسه

    نخست نیوز : سعید کوشافر – اما پاییز رنگارنگ در حالی آغاز می‌شود که مشکلات کسب علم فرزندان خانواده از چند ماه قبل گریبان والدین را گرفته است .از پول شهریه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام و شهریه‌های سر به فلک کشیده دانشگاه‌ها گرفته تا قیمت‌های فضایی لباس فرم مدارس ، هزینه‌های سرسام‌آور سرویس رفت‌وبرگشت درنهایت هزینه‌های کمرشکن لوازم‌التحریر موردنیاز طالبان دانش .

    به نظر می‌رسد به همان اندازه که آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان فرح‌بخش و دلگشا است ، برای والدین پیام‌آور مشکلات مالی مضاعف و کار و زحمت بیشتر برای تامین این مخارج است.

    از این گذشته باید دید که مسوولان شهری چه تدابیری اندیشیده‌اند تا این ایام با ترافیک خیابان‌ها و محلات مواجه نشویم ، مسوولان آموزش‌وپرورش چه برنامه‌ای ریخته‌اند تا مانند سال‌های قبل نشوند که بسیاری از کلاس‌ها بدون معلم بماند ، کتاب‌ها به‌موقع نرسد و مدارسی دو شیفته و سه شیفته نباشد .

    هرچند این یادداشت و ده‌ها و صدها یادداشت ازاین‌دست هم نمی‌شود از مشکلات مالی خانواده‌ها را رفع کند یا تاثیری به مسوولان داشته باشد تا به وظایف خود در قبال نسل جوان کشور به‌موقع و به‌خوبی عمل کنند ، اما مانند هرسال نگارنده این مطالب را بیان می‌کند ، شاید کسی به فکر بیفتد و برای مردم قدمی بردارد.

     

    برچسب ها پول شهریه مدرسه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *