×
×
جدیدترین‌‌ها

خرید ابزار آشپزی و لوازم آشپزخانه با شرایط اقساطی بدون بهره

  • کد نوشته: 78945
  • شهریور 29, 1402
  • با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، اغلب مردم ترجیح می‌دهند که اقلام موردنیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند، کمتر کسی را می‌توان یافت که حاضر باشد مبلغ نسبتاً زیادی را یکجا برای خرید یک یا چند وسیله بپردازد، از آن طرف هم کمتر فروشنده‌ای حاضر می‌شود اجناس خودش را به صورت […]

    با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، اغلب مردم ترجیح می‌دهند که اقلام موردنیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند، کمتر کسی را می‌توان یافت که حاضر باشد مبلغ نسبتاً زیادی را یکجا برای خرید یک یا چند وسیله بپردازد، از آن طرف هم کمتر فروشنده‌ای حاضر می‌شود اجناس خودش را به صورت اقساطی بفروشد! موضوع دیگری که وجود دارد این است که خرید بعضی وسایل همچون ابزار و لوازم آشپزخانه آن‌قدر ضروری است که نمی‌توان تعلل کرد و بدون آن‌ها عملاً پخت‌و‌پز و آشپزی روزانه متوقف می‌شود و به دنبال آن نیز زندگی روزمره مختل خواهد شد.

    اگر شما هم در چنین شرایطی هستید، مبادا تصور کنید چاره‌ای جز خرید و پرداخت کل هزینه لوازم موردنیازتان ندارید! بگذارید این‌طور بگوییم در این مطلب می‌خواهیم فروشگاه آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه هانیمان را خدمتتان معرفی کنیم که ضمن همکاری با اسنپ پی کلیه لوازم آشپزخانه برقی و غیربرقی را با اقساط 4 دوره به فروش می‌رساند.

    خرید انواع لوازم منزل به صورت اقساطی از هانیمان

    فروشگاه هانیمان یک فروشگاه آنلاین معتبر است که در زمینه فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند. چناچه قصد خرید این محصولات را دارید می‌توانید از طریق سرویس اعتبار اقساط اسنپ پی به صورت اقساطی از هانیمان خرید کنید. توجه داشته باشید لوازم و ابزار آشپزخانه به‌خودی‌خود تنوع زیادی دارند منتها کمتر فروشگاهی این لوازم را با تنوع کامل مدل، رنگ، طرح و همین‌طور قیمت ارائه می‌دهد؛ در حالی که هانیمان کلیه لوازم موردنیاز خانه و آشپزخانه را نه‌تنها با تنوع زیاد بلکه در رِنج قیمتی متنوع و البته مناسب می‌فروشد.

    انواع لوازم آشپزخانه

    هر آشپزخانه‌ای به یک‌سری لوازم نیاز دارد تا بتوان براحتی در آن پخت و پز انجام داد و غذاهایی خوش‌عطر و طعم را طبخ کرد. این لوازم انواع مختلفی دارند که نه‌تنها برای پخت غذا بلکه دم کردن نوشیدنی و همین‌طور آماده‌سازی مواد اولیه هم مورداستفاده قرار می‌گیرند. شاید برایتان جالب باشد که بگوییم با خرید وسایل آشپزخانه با کیفیت و استاندارد نه‌تنها محیط آشپزخانه شیک و تر‌ و‌ تمیز می‌شود؛ بلکه استفاده از لوازم آشپزخانه درست و حسابی مستقیماً روی کیفیت آشپزی و به دنبال آن سلامت جسم و روحتان تاثیر می‌گذارد. تصور کنید هر روز سه وعده غذا را در ظروف شیک و با‌دوام میل می‌کنید یا این که برای پخت و پز به سراغ لوازم آشپزخانه مرغوب می‌روید، طبیعتاً با این کار از یک طرف احساس خیلی خوبی خواهید داشت و از سوی دیگر هم می‌توانید بهترین غذاها را برای خود و عزیزانتان بپزید؛ بنابراین تفاوتی ندارد که قصد خرید کاسه و بشقاب و قابلمه را دارید یا این که به دنبال خرید آبمیوه‌گیری و سرخ‌کن و غیره هستید، در هر صورت بهتر است آنچه که می‌خرید جنس خوب و مرغوبی داشته باشد تا هم کیفیت غذاها تضمین شود و هم این که طولانی مدت برایتان کار کند.

    images 1695113793 65096241df2d7

    فروشگاه هانیمان برای پاسخگویی به نیاز همه مشتریانش، کلیه انواع لوازم آشپزخانه را با بهترین متریال به فروش می‌رساند، در مجموع انواع لوازم آشپزخانه در این فروشگاه شامل موارد زیر است:

    • ظروف پخت و پز؛
    • لوازم سرو چای و قهوه؛

    در ادامه هر یک از موارد نامبرده شده را بررسی می‌کنیم تا اگر قصد خرید اقساطی این وسایل را دارید، براحتی بتوانید لوازم موردنیاز خود را سفارش دهید.

    ظروف پخت و پز

    به‌طور‌کلی ظروف پخت و پز شامل انواع قابلمه‌ها، ماهی‌تابه، کفگیر، ملاقه و غیره است. این لوازم ضروری و پراستفاده را می‌توانید به صورت تکی یا سرویس پخت و پز با جنس و کیفیت‌های متفاوت و به صورت اقساطی خریداری کنید؛ در‌‌واقع این فرصت را دارید که بهترین و درجه‌یک‌ترین ظروف پخت و پز را به صورت اقساطی با شرایطی عالی بخرید؛ به خصوص که کیفیت متریال بکار رفته در قابلمه و ماهی‌تابه و غیره روی سلامت غذا و عطر و طعم آن و مهم‌تر از همه سلامت انسان تاثیر می‌گذارد. با این تفاسیر دیگر لازم نیست که سلامتی و تندرستی خودتان را به خاطر گرانی قیمت‌ها به خطر بیندازید. همین حالا می‌توانید انواع ظروف پخت و پز را با مرغوب‌ترین جنس و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید و هزینه آن را نیز طی 4 ماه بپردازید.

    لوازم سرو چای و قهوه

    از دیگر لوازمی که می‌توانید به صورت اقساطی از هانیمان خریداری کنید، لوازم سرو چای و قهوه است که البته با توجه به مصرف بالای چای و قهوه در میان مردم جزو لوازم پراستفاده و پرفروش محسوب می‌شوند. منظور از این لوازم کتری و قوری، چای ساز، قهوه ساز، فنجان و نعلبکی و غیره است. این لوازم را از برندهای معروف ایرانی و خارجی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع در هانیمان خواهید یافت. برای خرید اقساطی لوازم سرو چای و قهوه از این فروشگاه معتبر و خوشنام نه به ضامن و وثیقه نیاز دارید و نه بهره‌ای روی اقساط  از شما گرفته می‌شود. به این ترتیب بدون نگرانی بابت افزایش قیمت‌ها می‌توانید زیباترین و شیک‌ترین لوازم سرو چای و قهوه را خریداری کنید.

    انواع ابزار آشپزخانه

    images 1695113755 6509621b1828e

    در یک آشپزخانه برای پخت غذا باید مراحل مختلفی طی شود، از پوست کندن، خرد کردن، تکه تکه کردن گرفته تا مخلوط کردن و سرخ کردن و غیره. کلیه این مراحل با استفاده از سرویس ابزار آشپزخانه انجام می‌گیرد. بنابر آنچه گفته شد این ابزار دامنه گسترده‌ای داشته و از انواع کارد و چاقو گرفته تا قاشق و ملاقه و ظرف و ظروف را شامل می‌شود. در واقع یک‌چنین ابزار و ظروفی فرصتی برای آشپزی آسان و دل‌چسب را در اختیار افراد مختلف قرار می‌دهند، مشروط به این که آن کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشند. اگرچه ابزار آشپزخانه به‌طور قابل‌توجهی متنوع هستند اما خبر خوب این است که کلیه انواع آن را در هانیمان خواهید یافت. برخی از پر‌استفاده‌ترین و پر‌فروش‌ترین انواع ست آشپزخانه در این فروشگاه شامل موارد زیر است:

    • ست آبکش: آبکش در ظاهر جزو ساده‌ترین ابزار آشپزخانه محسوب می‌شود، در حالی که در عمل بسیار پرکاربرد بوده و حتی می‌توان را به‌عنوان ضروری‌ترین و مهم‌ترین لوازم آشپزخانه به حساب آورد، از ست آبکش اغلب برای آبکشی برنج، میوه، سبزیجات و غیره استفاده می‌شود و همین موضوع به خوبی نشان‌دهنده اهمیت ست آبکش در هر آشپزخانه‌ای است؛
    • انواع ظروف نگهداری مواد غذایی: نگهداری مواد غذایی تازه و غذاهای از قبل پخته شده را می‌توانید در انواع ظروف پلاستیکی، شیشه‌ای، سرامیکی و غیره انجام دهید. مزیت اصلی این ظروف این است که جنس با‌کیفیتی داشته و براحتی دمای یخچال را تحمل می‌کنند؛ به این ترتیب بدون نگرانی بابت خراب شدن غذاها می‌توانید آن‌ها را برای چندین روز در یخچال یا گاهی بسته به نوع ماده غذایی در دمای اتاق نگهداری کنید؛

    نتیجه‌گیری

     به‌طور‌کلی هر وسیله‌ای طول عمر مشخصی دارد و پس از مدتی مستهلک و خراب می‌شود. در چنین شرایطی چاره‌ای جز تعویض آن با یک وسیله نو باقی نمی‌ماند. این موضوع درباره ابزار و لوازم آشپزخانه بیشتر صدق می‌کند زیرا این وسایل معمولاً مداوم و به‌طور روزمره مورد‌استفاده قرار می‌گیرند و در نتیجه زودتر خراب می‌شوند، از آن طرف هم با توجه به این که غذا و خوراکی مستقیماً روی سلامتی انسان تاثیر می‌گذارد، بهتر است که پس از مدتی لوازم آشپزخانه مانند قابلمه، ماهی‌تابه، کتری و قوری، ظروف نگهداری غذا و غیره را تعویض کنیم. در چنین شرایطی به جای پرداخت هزینه‌های سنگین می‌توانید محصولات آشپزخانه‌ای موردنیاز خود را به صورت اقساطی با استفاده از سرویس اسنپ پی از هانیمان خریداری کنید.

    برگرفته از: فروشگاه اینترنتی هانیمان (https://haniman.co/)

    ایمیل پشتیبانی: Haniman.chainstores@gmail.com

    تلفن تماس: 02122883618

    آدرس دفتر مرکزی: پاسداران ،نگارستان سوم،پلاک ۲۳ ،طبقه دوم ،واحد ۸

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *