×
×
جدیدترین‌‌ها

پیش بینی جالب از بازی پرسپولیس النصر

  • کد نوشته: 78053
  • شهریور 22, 1402
  • پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم برای بازی با النصر عربستان گفت: اغراق درباره اسامی ستاره های نماینده عربستان کمکی به پرسپولیس نمی‌کند.

    پیش بینی جالب از بازی پرسپولیس النصر

    به گزارش نخست نیوز ،تیم فوتبال پرسپولیس با وجود تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران، همچنان تمریناتش را دنبال می‌کند تا برای تقابل با ستاره‌های النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

    خریدهای مطرح النصر عربستان نظیر کریستیانو رونالدو ، سادیو مانه، تالیسکو، بروزوویچ، لاپورت و… باعث حساسیت نخستین دیدار پرسپولیس در ACL شده است.بهزاد داداش زاده ضمن اشاره به وضعیت این تیم برای تقابل با النصر نسبت به عدم حضور تماشاگران انتقاد کرد و مصدومیت ناگهانی علیرضا بیرانوند را استراتژی اشتباه مدیران باشگاه و کادر فنی برای انتخاب جانشین او دانست.پرسپولیس نترسد النصر را غافلگیر می‌کند

    پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تقابل با ستاره‌های فوتبال دنیا که به النصر پیوسته‌اند، گفت: قطعاً بازی با تیم‌هایی که بازیکنان بزرگ دارند جذابیت ویژه ای برای هر تیم و تماشاگرانش دارد. بازیکنان پرسپولیس باید چالش اینچنینی را به چشم یک تجربه لذت‌بخش ببینند و ترسی از رویارویی با رونالدو نداشته باشند.داداش زاده تاکید کرد: پرسپولیس تجربه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. قطعاً النصر با شناخت کامل از این تجربیات به تهران خواهد آمد. فکر می‌کنم الان رونالدو و مانه هم می‌دانند با تیمی قدرتمند روبرو هستند. پرسپولیس نباید بترسد. در این صورت می‌تواند النصر را غافلگیر کند.

    بازیکنان پرسپولیس اعتماد به نفس دارند

    او درباره احتمال دوری پرسپولیس از شرایط ذهنی ایده آل برای این بازی به دلیل حضور پرستاره حریف عربستانی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد که بازیکنان پرسپولیس تحت تأثیر اسم رقیب قرار بگیرند. پرسپولیس یکی از بهترین‌های آسیا است که بقیه از او می‌ترسند. بازیکنان این تیم به واسطه تجربه ملی و باشگاهی که دارند اعتماد به نفس کافی را هم دارند. تمرکز فنی باید یک روز قبل از مسابقه در اردوی تیم برقرار شود و تا سوت پایان بازی ادامه پیدا کند.

    بدترین خبر نبودن تماشاگران است

    داداش زاده با انتقاد از مقصران محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در دیدار با النصر گفت: من به عنوان پیشکسوت باشگاه نفهمیدم چرا اشتباه یک نفر باید پرسپولیس را به این سمت بکشاند. واقعاً حیف که در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هوادارانش نیستند. شک نکنید اگر آنها بودند دیگر ستاره‌های النصر به چشم نمی‌آمدند. همان بازیکنان هم مجبور می‌شدند به تعریف و تمجید از هواداران پرسپولیس بپردازند.

    پیش بینی اشتباه درباره جانشین بیرانوند

    او درباره مصدومیت بیرانوند یادآور شد: امیدوارم تحت هر شرایطی به بازی با النصر برسد. این بازی اهمیت ویژه ای برای هواداران دارد. اولین بازی همیشه سخت‌ترین دیدار در یک گروه است. باشگاه و کادر فنی برای تعیین جانشین بیرانوند پیش بینی خوبی نداشتند که حالا این اتفاق تبدیل به بحران بزرگی شده است.

    تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه ۲۸ شهریورماه در ورزشگاه آزادی نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنند.
    منبع:افکارنیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *