×
×
جدیدترین‌‌ها

موکب و سبک زندگی اربعین

  • کد نوشته: 771
  • مهر 14, 1397
  • به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با دومین فراخوان مسابقه معماری طراحی موکب مرکز معماری اسلامی تجمع معماران و شهرسازان حسینی را با موضوع موکب و سبک زندگی اربعین برگزار می‌کند. به گزارش گشت و گذار، به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با دومین فراخوان مسابقه معماری طراحی موکب مرکز معماری اسلامی حوزه […]

    موکب و سبک زندگی اربعین

    به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با دومین فراخوان مسابقه معماری طراحی موکب مرکز معماری اسلامی تجمع معماران و شهرسازان حسینی را با موضوع موکب و سبک زندگی اربعین برگزار می‌کند.

    به گزارش گشت و گذار، به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با دومین فراخوان مسابقه معماری طراحی موکب مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، تجمع معماران و شهرسازان حسینی را با موضوع موکب و سبک زندگی اربعین جمعه 6مهرماه، ساعت 15 برگزار می‌کند.

    سخنرانان این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و حیدر جهانبخش هستند که به تعریف سبک زندگی اربعین و بایدها و نبایدهای فضایی در موکب اربعین می‌پردازند. همچنین در ادامه برنامه امیر عباسی به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

    تجمع معماران و شهرسازان حسینی، جمعه 6مهرماه، ساعت 15 در حوزه هنری خیابان سمیه، بین نجات‌الهی و حافظ، سالن سوره برگزار می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *