×
×
جدیدترین‌‌ها

سکوت مهاجم مغضوب یحیی شکست

  • کد نوشته: 76525
  • شهریور 9, 1402
  • مهدی عبدی، مهاجم تازه‌وارد تراکتور تبریز گفت: انصافا گل را نباید تنها به پای من نوشت چرا که همه در این برد دخیل بودند و من تنها ضربه آخر را زدم.

    سکوت مهاجم مغضوب یحیی شکست

    به گزارش نخست نیوز ،مهدی عبدی مهاجم جدید تراکتور که از پرسپولیس بعد از کلی حرف و حدیث به تیم تراکتور پیوسته بود، به عنوان ذخیره طلایی در اولین بازی که برای تراکتور آن‌هم به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت موفق شد تک‌گل پیروزی‌بخش تی‌تی‌ها را به ثمر برساند تا به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تراکتور تبدیل شود. مهاجمی که به‌نوعی مقابل مس رفسنجان منجی تیمش شد و پس از سه باخت متوالی و ناکامی در آسیا و ایران به‌نوعی به روند شکست و باخت‌های تیمش پایان داد و امید را به تیم خمس و بازیکنان تراکتور بازگرداند.

    به بهانه گل بسیار باارزشی که عبدی مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند، با مهاجم جدید تراکتور که به شکل قرضی از تیم پرسپولیس به تراکتور پیوست گفت‌وگویی ترتیب دادیم که ماحصل آن را مرور می‌کنیم.

    چه اتفاقی افتاد که در نیمه دوم به میدان رفتی و در لحظات پایانی گل پیروزی‌بخش و سه امتیازی تیمت را به ثمر رساندی؟

    واقعا تیم بهتری نسبت به تیم مس رفسنجان بودیم و از هر نظر مستحق پیروزی مقابل این تیم بودیم اما فرصت‌هایمان با بدشانسی تبدیل به گل نمی‌شد. من هم در نیمه دوم به بازی رفتم و به دلیل انگیزه خیلی بالایی که داشتم بر روی یک پاس خیلی خوب روبه‌جلو موفق شدم گل پیروزی‌بخش تیمم را بزنم. قبل از بازی هم با خودم عهد بسته بودم تا نهایت تلاشم را به کار بگیرم و به گونه‌ای برای تیمم مثمرثمر واقع شوم که در این بین لطف خدا شامل حالم شد و موفق شدم با ضربه‌ای دقیق گل پیروزی تیمم را بزنم. باور کنید در آن لحظه خیلی خوشحال بودم چون برای زدن گل بی‌تابی می‌کردم و از این مساله که هواداران‌مان را خیلی خوشحال کرده بودم، حس خیلی خوبی داشتم. خوب می‌دانستم که بازیکنان‌مان خیلی زجر کشیده بودند و مدیریت‌مان هم تحت فشار بود به همین دلیل آمده بودم به تیمم و کادر و مدیریت‌مان کمک کنم و خدا را شکر که با گلم موفق شدم جواب اعتماد سرمربی‌مان و مدیریت باشگاه را بدهم و زحمات بازیکنان‌مان را که خیلی زحمت کشیده بودند با گلم تکمیل سازم. چون انصافا گل را نباید تنها به پای من نوشت چرا که همه در این برد دخیل بودند و من تنها ضربه آخر را زدم.
    شرایطت در ادامه به‌گونه‌ای پیش نرود که بعد از گل باارزشی که زدی گل‌زنی را فراموش کنی!

    من با تمام وجودم بازی می‌کنم و می‌جنگم اما گل‌زنی دست خدا است و به تدبیر و خواست او بازمی‌گردد. در این بین، در تیم ما نکته مهم و کلیدی این است که همه بازیکنان با از خودگذشتگی تمام کار می‌کنند و زحمت می‌کشند و موفقیت تیم و خوشحال کردن هواداران و برآورده ساختن تدبیر مربی نکته مهمی است که همه هدف و خواست تیم ما است از این رو همه برای هدفی مشترک کار می‌کنیم و به دنبال این هستیم که تیم‌مان موفق شود.

    پست ترکی که بعد از گل‌زنی‌ات گذاشته بودی چه دلیلی داشت؟

    همسرم ترک‌زبان و اردبیلی است به همین دلیل به احترام ایشان و همه ترک‌زبانان عزیز کشور و هواداران تراکتور، پست ترکی گذاشته و تقدیم آن‌ها کرده بودم. پستی که امیدوارم مورد توجه همه این عزیزان قرار گرفته باشد.

    حرف‌های پایانی‌ات چیست؟

    خدا را شکر که ذره‌ای از مشکلات‌مان حل شد. در این بین از هواداران‌مان می‌خواهم که با صبر و حوصله زیاد و حمایت همه‌جانبه‌شان باز هم مانند همیشه ما را حمایت کنند تا به این ترتیب بتوانیم بازی‌های بعدی را هم با برد خاتمه دهیم و شرایط‌مان را بهتر سازیم.
    منبع:مشرق

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *