×
×
جدیدترین‌‌ها

قیمت مهاجمان مدنظر گل محمدی بالای 2 میلیون دلار است

  • کد نوشته: 76326
  • شهریور 6, 1402
  • مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سرخپوشان فوروارد نگیرند موفقیت در بین ۳ تیم آسیایی سخت خواهد بود.

    قیمت مهاجمان مدنظر گل محمدی بالای 2 میلیون دلار است

    به گزارش نخست نیوز ،امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق باشگاه پرسپولیس درباره قرعه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از اینکه پرسپولیس با النصر همگروه شده خوب است و همه دنیا به خاطر حضور رونالدو این بازی را خواهند دید. همچنین معمولا زمانی بازیکنان ایرانی برابر بازیکنان اسمی بازی می‌کنند از راندمان بالایی از لحاظ انگیزشی برخوردار می‌شوند.

    او افزود: گل محمدی گفته که فوروارد خوب مشاهده کردم، اما یک الی ۲ میلیون دلار قیمتش است و مدیران نتوانستند بودجه فراهم کنند. مازاد فوروارد‌ها را رد کردند و اکنون سرخپوشان مهاجم نیاز دارند. به هر حال گل محمدی به یک مهاجم خوب احتیاج دارد تا در ترکیب ۱۱ نفره تیمش استفاده کند، اما اگر فوروارد نگیریم موفقیت در بین ۳ تیم آسیایی سخت خواهد بود و شانسی برای صعود نداریم
    پرسپولیسی ها باید مهاجم بگیرند تا در آسیا سرافکنده نشوند
    مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: وقتی که گل محمدی، عبدی و آل کثیر را از لیستش خارج کرد به طور حتم تفکری پشتش وجود داشته است و او می‌خواهد فوروارد خوبی به خدمت بگیرد. البته مدیران باشگاه باید تمهیداتی انجام بدهند و سقف بودجه برای مسابقات لیگ است و برای آسیا باید کار‌هایی صورت بگیرد که پرسپولیسی‌ها بتوانند بازیکن خارجی بگیرند که در آسیا سرافکنده نشوند.
    اگر استادیوم آزادی درست نشود باید در کشور ثالث بازی کنیم
    اصلانیان بیان کرد: اگر قرار است استادیوم آزادی میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد فقط ۲۰ روز وقت دارند تا سکو‌های خراب را درست کنند و باید ۲۴ ساعته کار شود تا این استادیوم را بتوانند به صورت آبرومندانه برای بازی‌های آسیایی آماده کنند وگرنه‌ ای اف سی قبول نمی‌کند و باید در کشور ثالث بازی کنیم.

    ترجیح می دهند در کشور ثالث با حریفان آسیایی روبرو شوند
    او افزود: با توجه به اینکه چمن ورزشگاه آزادی افتضاح است، این‌ها هم ترجیح می‌دهند در کشور ثالث بازی کنند تا حداقل امکانات و چمن مناسب در آنجا وجود دارد. به نظرم این‌ها هم راضی هستند که در کشور ثالث بازی کنند. من یادم هست که ما یک فصل کامل را در ورزشگاه تختی بازی کردیم تا چمن ورزشگاه آزادی را درست کنند، اما بعد از این همه مدت به این استادیوم رسیدگی نکردند که به این روز در آمده است. همه سکو‌های ورزشگاه را خراب کردند و می‌خواهند به صورت فرضی بازسازی کنند.

    اصلانیان گفت: من که سال‌ها در استادیوم آزادی بازی کردم فکر نمی‌کنم اراده ای برای بازسازی این استادیوم وجود داشته باشد. به نظرم خودشان هم به برگزاری بازی‌های آسیایی در کشور ثالث راضی هستند.

    قیمت مهاجمان مدنظر گل محمدی بالای ۲ میلیون دلار است
    او درباره اظهارات درویش مبنی بر اینکه ۵۰ مهاجم معرفی کردیم، اما گل محمدی یک نفر هم قبول نکرده است، گفت: من با یحیی صحبت کردم و او گفت ۳ مهاجم خوب دیدم، اما هر کدام بالای ۲ میلیون دلار قیمتش هست و اگر پول باشد من یکی از آن‌ها را جذب می‌کنم. خیلی جالب است بازیکنانی که در اصفهان بازی کردند می‌گویند زمینش خراب است و از آن طرف در مازندران هم زمین خوبی وجود ندارد و اصلا زمین خوب در کشور نیست و همه از کیفیت زمین‌ها می‌نالند.

    نساجی شانسی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد
    اصلانیان درباره اینکه تیم‌های سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا چقدرشانس صعود به مرحله بعد دارند، گفت: تیم نساجی هم امیدی در این رقابت‌ها ندارد و مشخص است. آن‌ها در بازی‌های لیگ نشان دادند که توان رقابت با باشگاه‌های پرهزینه را ندارند. البته سپاهان امسال خیلی هزینه کرده است. این را هم باید بگویم که تراکتور هم هزینه کرده بود، اما نتوانست در حضور هواداران بی شمار خود از پس تیم الشارجه امارات برآید.

    او در پایان گفت: به نظرم شانس سپاهان نسبت به پرسپولیس و نساجی در آسیا بیشتر است برای اینکه بازیکنانی که خریداری کرده در پازل تاکنیکی سرمربی شان قرار گرفتند و فکر می‌کنم بتوانند یک بازی خوبی انجام بدهند و حداقل در مرحله گروهی آسیا موفق شوند.
    منبع:افکارنیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *