×
×
جدیدترین‌‌ها

برای یک جنگ طولانی مدت آماده‌ایم

  • کد نوشته: 76266
  • شهریور 6, 1402
  • ئیس جمهور اوکراین می‌گوید، همانطور که رژیم صهیونیستی مدتها در جنگ زندگی می‌کند ما هم می‌توانیم مثل آنها برای مدتی طولانی در جنگ باشیم.

    برای یک جنگ طولانی مدت آماده‌ایم

    به گزارش نخست نیوز ،«ولودیمیر زلنسکی » رئیس جمهوری اوکراین در تازه ترین مصاحبه خود با اشاره به جنگ با روسیه گفت: ما آماده جنگ برای مدت زمان طولانی بدون از دست دادن افراد زیاد هستیم و قادریم تلفات را به حداقل برسانیم.

    وی در ادامه رژیم صهیونیستی را در زمینه جنگ طولانی مدت مثل زد و گفت: مثل اسرائیل. ما می‌توانیم مثل آنها زندگی کنیم. اسرائیل هم در جنگ است. بستگی به نوع جنگ دارد.
    وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه جنگ را به داخل خاک روسیه می‌برید نیز گفت: نه. من معتقدم این کار خطر بزرگی دارد که ما را بی نهایت تنها خواهد گذاشت.
    رئیس جمهور اوکراین درباره مساله شبه جزیره کریمه گفت: می‌توان درباره غیرنظامی کردن شبه جزیره کریمه از سوی روسیه تلاش کرد، البته با ابزارهای سیاسی.
    اظهارات زلنسکی در زمینه جنگ طولانی مدت درحالیست که زمزمه هایی مبنی بر کاهش حمایت نظامی غرب از این کشور به گوش میرسد. گزارش‌های رسانه‌ای اوایل تابستان امسال حاکی از امیدواری غرب مبنی بر این بود که کمک نظامی متداوم به اوکراین به دستاوردهای ارضی قابل توجه علیه نیروهای روسیه منتهی خواهد شد، اما با گذشت حدود سه ماه از ضدحملات اوکراین، ارتش این کشور نتوانسته به خطوط دفاعی روسیه نفوذ کند و بر اساس جدیدترین آمار وزارت دفاع روسیه، بیش از ۴۳ هزار نیروی خود را از دست داده است.

    روزنامه وال استریت ژورنال از قول مقامات آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده بعید است در سال ۲۰۲۴ به اندازه میزانی که در سال ۲۰۲۳ به اوکراین تسلیحات داده است، کی‌یف را تغذیه نظامی کند.
    منبع:افکار نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *