×
×
جدیدترین‌‌ها

مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش ورود می‌کند

  • کد نوشته: 74139
  • مرداد 20, 1402
  • رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ورود خواهد کرد، گفت: پورعباس همواره به دنبال احقاق حقوق مردم بوده است.

    مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش ورود می‌کند

    علیرضا منادی در واکنش به صدور رای انفصال از خدمت عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور توسط دیوان عدالت اداری اظهار داشت: در همه سال‌های برگزاری کنکور مهم‌ترین مرجع و محل اعتماد مردم سازمان سنجش بوده است.

    نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آزمون کنکور همواره دانش آموزانی که مطالعه بیشتری داشتند؛ قبول شدند و افرادی که مطالعه کمتری داشتند، قبول نشدند.

    منادی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس به موضوع انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش ورود خواهد کرد، گفت: باید علت صدور این رای روشن شود.

    وی ضمن بیان نظر خود در مورد حکم دیوان عدالت اداری اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد کرد که به چه دلیل برای رئیس سازمان سنجش که به دنبال احقاق حقوق مردم است چنین حکمی صادر شده است.

    رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس سازمان سنجش برداشتی از قوانین دارد که طبق آن عمل می‌کند و اختیارات قانونی در این زمینه را مصوبات مجلس به وی داده است.

    برچسب ها انفصال مجلس وزیر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *