×
×
جدیدترین‌‌ها

فقط آمار غرق‌شدگی و دیگر هیچ!!

  • کد نوشته: 74064
  • مرداد 19, 1402
  • کار مسوولان ما فقط ارایه آمار هست و دیگر هیچ!به این خبر که از کانال خبر فوری انتخاب کرده‌ایم توجه کنید:۲۸۰ نفر از هموطنان در بهار ۱۴۰۲ به دلیل غرق‌شدگی فوت کردند .

    فقط آمار غرق‌شدگی و دیگر هیچ!!

    نخست نیوز : محمدباقر عطاریانی _در بهار امسال از کل تلفات غرق‌شدگی ثبت‌شده در کشور، ۲۲۴ نفر مرد و ۵۶ نفر زن بودند همچنین بیشترین آمار با ۱۲۶ فوتی در خرداد ثبت‌شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۷ درصد بیشتر شده است.در این مدت استان‌های خوزستان با ۴۱، فارس با ۲۷ و اصفهان با ۲۳ فوتی بیشترین آمار مرگ ناشی از غرق‌شدگی را داشته‌اند.

    همچنین استان مازندران با ۱۷ فوتی غرق‌شدگی در رتبه پنجم و استان گیلان با ۱۵ فوتی در رتبه هشتم قرارگرفته‌اند .هرچند مطابق هرسال در سه‌ماهه نخست سال جاری نیز بیشترین تعداد تلفات غرق‌شدگی با ۷۳ فوتی مربوط به رودخانه‌هاست ، اما در این مدت استخر‌های کشاورزی بعد از رودخانه‌ها در رتبه دوم تعداد تلفات غرق‌شدگی قرارگرفته‌اند .

    در این مدت ۷۱ نفر در استخر‌های کشاورزی جان خود را از دست دادند درحالی‌که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۵ نفر بوده است.این خبر را مطالعه کردیم اما تنها موضوعی که به آن اشاره نشده وجود راهکار و راهی برای رفع این مشکل می‌باشد . این روزها برخی از مسوولان امر تصور می‌کنند با دادن چند آمار و اعداد و ارقام می‌توانند جایی برای مخاطبان خود پیدا کنند درحالی‌که مردم با دیدن چنین آماری علاوه بر اظهار تاسف همواره از شما مسوولان نیز مطالبه‌گر هستند که چرا راهی پیدا نمی‌کنید.

    دادن آمار غرق‌شدگان ، کشته‌های تصادفات ، برق‌گرفتگی‌ها و سایر حوادث و بیماری‌ها و… کار چندان دشواری نیست، در این میان اگر توان و لیاقت مدیریت دارید حداقل یک راهکار عملی و منطقی پیدا کنید و پای‌کار باشید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *