×
×
جدیدترین‌‌ها

نگاهداری: شرف خبرنگاری ضامن تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است

  • کد نوشته: 73621
  • مرداد 18, 1402
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی با تبریک روز خبرنگار، عنوان کرد که شرف خبرنگاری ضامن تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، است.

    نگاهداری: شرف خبرنگاری ضامن تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است

    به گزارش نخست نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، متن پیام بابک نگاهداری به شرح زیر است:

    «قسم به قلم و آنچه که می‌نگارد

    قداست قلم در ساحت مبارک قرآن کریم بر نگاشت واژگان صواب و بیان مطالب صادقانه، متبلور می‌شود. تجلی و تلاقی نابی از خدمت مجاهدانه و تعهد خالصانه که در رسالت خبرنگاری و عرصه رسانه عینیت پیدا می‌کند. در همین راستا تقویم ایران اسلامی، هر ساله در ۱۷ مرداد ماه به پاسداشت و تجلیل از تلاشگران بی‌منت عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی جامعه، به نام روز خبرنگار مزین گشته است.

    بی‌تردید در زمانه‌‎‌ای که دشمنان، با هجمه‌های رسانه‌ای در فضای مکتوب و مجازی، به میدان آمده‌اند، تبیین آموزه‌های راستین دین مبین اسلام و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، نیازمند بصیرت و اقدامات جهادگونه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که شرف و شرافت این قشر ضامن دستیابی به اهداف این مهم است.

    روز خبرنگار فرصتی ارزشمند در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، در طول سال‌های انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و برهه‌های حساس این مرزوبوم است که با خون خویش قلم و قداست آن را جاودانه نمودند.

    روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

    بابک نگاهداری
    رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی»

    منبع : ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *