×
×
جدیدترین‌‌ها

همزمان با حملات مقاومت فلسطین روی داد؛
انتفاضه فلسطینی ها در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی

  • کد نوشته: 7337
  • اردیبهشت 22, 1400
  • شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم شامگاه سه شنبه شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینی ها و عرب‌های ساکن آنجا در مقابل صهیونیست‌ها بود.
    انتفاضه فلسطینی ها در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم شامگاه سه شنبه شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینی‌ها و عرب‌های ساکن آنجا در مقابل صهیونیست‌ها بود.

    منابع خبری از درگیری میان عرب‌ها و فلسطینیان با صهیونیست‌ها در چندین شهر فلسطین اشغالی از جمله اللد، رهط، کفر قرع، عکا، رمله، طمره، یافا وام الفحم خبر دادند.

    در همین راستا، شهردار شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که کنترل این شهر کاملاً از دست خارج شده و خیابان‌های شهر به عرصه جنگ داخلی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

    در پی درگیری شدید میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در شهر اللد در داخل اراضی اشغالی، فرماندهی امنیتی رژیم صهیونیستی دستور اعزام ۱۶ یگان از نیروهای گارد مرزی به شهر اللد را صادر کرد.

    مقامات صهیونیست در عین حال از حالت فوق العاده در اللد خبر دادند.

    همچنین در ام الفحم هم درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها روی داد. فلسطینی‌ها در این منطقه تظاهرات گسترده‌ای را علیه تجاوز اسرائیل به غزه برگزار کردند.

    در بخش قدیمی قدس نیز درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها روی داد که در پی آن چند فلسطینی زخمی شدند.

    گفتنی است که منابع خبری شامگاه سه شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو و شلیک ۱۳۰ راکت توسط مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات صهیونیست‌ها خبر دادند.

    در همین راستا گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که در اجرای وعده خود، با ۱۳۰ موشک بزرگترین حمله راکتی به تل آویو و اطراف آن انجام گرفته است.

    رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: سراسر تل آویو هم اکنون در حال لرزیدن است.

    شبکه المیادین گزارش داد که صدای سقوط راکت‌ها در رام الله، قدس و طولکرم شنیده می‌شود.

    رسانه‌های صهیونیستی شلیک این راکت‌ها به تل آویو و اطراف آن را بزرگترین نوع خود تا کنون اعلام کردند.

    کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از راکت‌های شلیک شده از غزه به ساختمانی در حومه «هولون» در اطراف تل آویو اصابت کرده است.

    شبکه الجزیره گزارش داد که سامانه گنبد آهنین در رهگیری شمار زیادی از راکت‌های شلیک شده از غزه ناکام بوده است.

    گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: مجدداً با ده‌ها راکت، حمله راکتی را به شهرک‌های صهیونیست نشین اسدود و عسقلان انجام دادیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *