×
×
جدیدترین‌‌ها

برترین های فیتنس خراسان رضوی معرفی شدند

  • کد نوشته: 73198
  • مرداد 14, 1402
  • نفرات برتر دومین دوره مسابقات فیتنس استایل ، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت قهرمانی خراسان رضوی یادواره شهدای کربلا انتخابی تیم خراسان رضوی جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی شدند .

    برترین های فیتنس خراسان رضوی معرفی شدند

    نخست نیوز : مجید خروشی– وحید مطهری نژاد رئیس کمیته فیتنس هیأت پرورش اندام و بدنسازی خراسان رضوی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰ ورزشکار آقا از شهرستان های استان در این دوره از مسابقات گفت : با توجه به حضور یک قهرمان جهانی و سه قهرمان آسیایی در این مسابقات ، سطح کیفی بسیار بالا بود که رقابت برای سایر ورزشکاران بسیار ارزشمند و خاص بود .
    وی افزود : در این دوره از مسابقات ورزشکاران در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی با هم به رقابت پرداختند .
    رئیس کمیته فیتنس هیأت پرورش اندام و بدنسازی خراسان رضوی ادامه داد : در پایان این مسابقات معراج موسوی ، عرفان غزلی ، عبدالواحد طاهری ، علی غفوریان ، امیرحسین شریفی ، سجاد خاقانی ، رسول پسندیده ، پوریا عرفانی ، دانیال نصرالهی و محمدرضا رنجبر به ترتیب در رشته های فیتنس اسپرت ۱۶ تا ۲۰ سال ، فیتنس اسپرت ۲۰ تا ۲۳ سال ، فیتنس اسپرت قد ۱۷۵- بزرگسالان ، فیتنس اسپرت قد ۱۸۵- بزرگسالان ، فیتنس استایل جوانان زیر ۲۳ سال ، فیتنس استایل قد ۱۷۵- بزرگسالان ، فیتنس استایل قد ۱۸۵- بزرگسالان ، ماسل استایل جوانان زیر ۲۳ سال ، ماسل استایل قد ۱۷۵- بزرگسالان ، ماسل استایل قد ۱۸۵- بزرگسالان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند .
    وی در باره تیم داوری این رقابتها گفت: داوران این دوره از مسابقات سید قاسم مرتضوی ، علی زرافشان ، مهدی حاجی زاده ، محمدامین مشتاقان ، مجید پاسبان ، علی بخشی ، جواد الداغی ، جواد نجاتی ، بهنام بابایی بودند که حسن تبریزی سرداوری این مسابقات را بر عهده داشتند .
    رئیس کمیته فیتنس هیأت پرورش اندام و بدنسازی خراسان رضوی همچنین اظهار داشت : نفرات برتر دومین دوره مسابقات فیتنس استایل ، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت قهرمانی خراسان رضوی در قالب تیم استان ۱۸ و ۱۹ مردادماه در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران حضور خواهند یافت .
    مطهری نژاد با بیان اینکه فیتنس یکی از پرطرفدارترین رشته‌های بدنسازی است که بر تناسب اندام ، افزایش توان بدنی ، فرم‌دهی و تفکیک عضلات بدن تمرکز دارد خاطر نشان کرد : در فیتنس با توجه این‌که عضله‌ سازی انجام می‌شود ، تمرکز بر کار با وزنه‌های سنگین و عضله ‌سازی نیست بلکه هدف این رشته ورزشی تناسب اندام و درصد چربی کم است.
    در حاشیه برگزاری این رقابت هاسید سعید سید زادگان سرپرست هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی در باره برگزاری این رقابت ها گفت: این مسابقات با توجه به نزدیک بودن مسابقات کشوری انگیزه بازیکنان را افزایش خواهد داد و فرصت خوبی برای ظهور قهرمانان جوان جویای نام است.
    وی در خصوص برگزاری مجمع انتخابی هیات تصریح کرد:اقدامات اولیه صورت گرفته و هیات ۲نامزد (سبزه؛سید زادگان) دارد که بزودی مجمع انتخاب رییس هیات برگزار خواهد شد.
    وی در خصوص حامیان مالی در هیات گفت:خوشبختانه از نظر حامی مالی مشکلی نداریم و حامیان گذشته و حال هیات را همراهی می‌کنند
    سید زادگان از خراسان رضوی به عنوان قطب فیتنس کشور یاد کرد و افزود:تیم فیتنس خراسان رضوی از قابلیت های بالایی برخوردار است و قهرمانان جهانی را در ترکیب دارد و این موضوع راه دست یابی به سکوهای نخست کشور را برای ما ضمانت می کند .
    وی در خصوص برنامه های در پیش در هیات گفت:با توجه به این که به عنوان سرپرست فعالیت می کنم با محدودیت های روبرو هستم اما برای هیات بدن سازی که جمع کثیری از علاقه مندان جوان و نوجوان و آیندگان توسعه ورزش را در اختیار دارد با جدیت تمام از این سرمایه ها حمایت می کنم چه در هیات باشم و یا نباشم.
    سرپرست هیأت پرورش اندام و بدنسازی خراسان رضوی مهمترین هدف این کمیته را معرفی رشته های فیتنس از بعد همگانی به بعد حرفه ای و بعد قهرمانی ذکر کرد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *