×
×
جدیدترین‌‌ها

واکنش آل‌هاشم به ضرب و شتم زن محجبه

  • کد نوشته: 73177
  • مرداد 14, 1402
  • امام جمعه تبریز در واکنش به ضرب و شتم خانم محجبه در شیراز بدنبال تذکر به کشف چند خانم گفت: سکوت در مقابل این خشونت عریان علیه یک خانم محجبه در مقابل دخترش منجر به تشدید دو قطبیهای اجتماعی می‌شود و آنهایی که نگران جامعه ایران هستند باید فارغ از تفاوت های ظاهری و سلیقه ای با خانم تذکر دهنده دفاع کنند.

    واکنش آل‌هاشم به ضرب و شتم زن محجبه

    حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی( ره) این شهر با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم یک بانوی محجبه در مقابل فرزند دخترش در باغ نارنجستان شیراز به دنبال تذکر به کشف حجاب چند خانم توسط یک مرد اظهار کرد: این فیلم تفسیر خاصی نمی‌خواهد، یک خانم به چند نفر بابت کشف حجاب تذکر داده و این واکنش را دریافت کرده است.

    وی افزود: گذشته از ابعاد دینی موضوع سکوت در مقابل این خشونت عریان علیه یک خانم محجبه در مقابل دخترش منجر به تشدید دو قطبی‌های اجتماعی می‌شود و آنهایی که نگران جامعه ایران هستند باید فارغ از تفاوت‌های ظاهری و سلیقه‌ای با خانم تذکر دهنده دفاع کنند.

    آل هاشم تصریح کرد: همه باید با صدای بلند از اقدام افرادی که چنین بی‌محابا یک خانم را ضرب و شتم می‌کنند اعلام انزجار کنند.

    خطیب جمعه تبریز همچنین به مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چهار راهبرد امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت انشا الله باید جلوه باشکوه‌تری داشته باشد.

    وی افزود: یکی ازحسن و مزایای قانون جدید انتخابات مجلس با در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام از 16 مرداد این است که فرصت کافی برای تحقیق و بررسی هیات‌های اجرایی و نظارت و رسیدگی به شکایات است که تا حدود زیادی می تواند به یک انتخابات سالم کمک کند.
    آل‌هاشم ادامه داد: همچنین برای مردم انقلابی فرصت مناسبی است با تحقیق و رصد بیشتر اوضوع و رفتارهای داوطلبان برای انتخابات حداکثری و انتخاب هوشمندانه آماده شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *