×
×
جدیدترین‌‌ها

عباسیان:‌ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم/ در پیکان تا قبل از آمدن تارتار شرایط خوبی داشتم

  • کد نوشته: 7157
  • اردیبهشت 20, 1400
  • هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در بازی‌های باقی‌مانده نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم و برای رسیدن به این هدف باید خوب امتیاز بگیریم.
    عباسیان:‌ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم/ در پیکان تا قبل از آمدن تارتار شرایط خوبی داشتم

    معین عباسیان در گفت‌وگو با نخست نیوز ، در خصوص پیروزی تیمش برابر صنعت‌نفت در آبادان گفت: بازی سختی بود و شرایط آب و هوایی آبادان هم کار ما را سخت‌تر کرده بود. ما بازی خوبی انجام دادیم و کاملا مستحق برد بودیم، خوشبختانه در زمین حریف 3 امتیاز مهم گرفتیم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم. در بازی‌های باقی‌مانده نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم و برای رسیدن به این هدف باید خوب امتیاز بگیریم. هدف باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این است که در نهایت یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم و مردم اراک را خوشحال کنیم.

    هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ارتباط با گلی که حامد پاکدل در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد:‌ خدا را شکر که حامد گل قشنگی زد، امیدوارم پاکدل این روند را ادامه داده و آنقدر گل بزند که در نهایت آقای گل لیگ شود.

    عباسیان در خصوص وضعیت خودش در آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد:‌ خدا را شکر شرایط خوبی دارم و از این انتخاب راضی هستم. من در پیکان تا زمانیکه عبدالله ویسی سرمربی بود شرایط خوبی داشتم ولی بعد از آمدن مهدی تارتار کمتر بازی کردم، به هر حال مربیگری سلیقه‌ای است و من هم تصمیم گرفتم تا تیمم را عوض کنم و بابت انتخاب آلومینیوم خوشحالم.

    وی در مورد بازی بعدی با پدیده مشهد و تقابل با تیم سابقش گفت: من 6 سال در این تیم بازی کردم و روزهای خوبی را پشت‌سر گذاشتم، الان اما بازیکن آلومینیوم هستم و قطعا تلاش می‌کنم تا بهترین بازی را برابر پدیده انجام دهم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *