×
×
جدیدترین‌‌ها

کاپیتان استقلال بیرانوند را حسابی ترساند

  • کد نوشته: 71565
  • تیر 27, 1402
  • پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود به مصاف استقلال خوزستان رفت تا پس از شمس آذر با دیگر تیم لیگ برتری شده این فصل نیز دیدار داشته باشد.

    کاپیتان استقلال بیرانوند را حسابی ترساند

    به گزارش نخست نیوز ،پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود به مصاف استقلال خوزستان رفت تا پس از شمس آذر با دیگر تیم لیگ برتری شده این فصل نیز دیدار داشته باشد.

    علیرضا بیرانوند که پیش از آغاز تمرینات فک خود را به دلیل مصدومیت در تیم ملی، جراحی کرده بود، طی روزهای اخیر به تمرینات گروهی اضافه شده است. او در دیدار دوستانه قبلی غایب بود اما مقابل استقلال خوزستان در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفت.در این بازی محمد طیبی، کاپیتان استقلال خوزستان که بار دیگر به این تیم برگشته دیداری گرم و صمیمی با علیرضا بیرانوند داشت و در یک صحنه با دست مشت کرده با فک تازه جراحی شده بیرو شوخی کرد که ترس در صورت خندان دروازه‌بان پرسپولیس مشهود است.

    طیبی در لیگ پانزدهم با پیراهن استقلال خوزستان رقابت جذاب و نفسگیری با قرمزها داشت و در نهایت یاران طیبی با تفاضل گل بهتر جام قهرمانی را بالای سر برده بودند. باید دید این تیم خوزستانی در بازگشت به سطح اول فوتبال ایران چه شرایطی را دنبال می‌کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *