×
×
جدیدترین‌‌ها

سطح بالای مسابقات فرهنگیان در سراسر کشور

  • کد نوشته: 71309
  • تیر 24, 1402
  • معاون فضاها و فعالیت‌های ورزشی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

    سطح بالای مسابقات فرهنگیان در سراسر کشور

    به گزارش نخست نیوز،

    سطح بالای مسابقات فرهنگیان در سراسر کشور

    معاون فضاها و فعالیت‌های ورزشی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مسابقات فرهنگیان پس از ۱۳ سال درحال برگزاری است و نسبت به سال گذشته و با فعال شدن کانون‌های ورزشی فرهنگیان در سطح استان‌ها، ازکیفیت بالاتری برخوردار است.

    صاحبی در خصوص روند مسابقات بیان کرد: معاونت فضاها و فعالیت‌های ورزشی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در راستای توانمندسازی منابع انسانی در وزارت آموزش‌وپرورش، ورزش فرهنگیان را در دستور کار خود قرار داد که ورزش فرهنگیان در ۳ محور همگانی، رقابتی و سلامت در جریان است که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌گردد.

    وی افزود: بانوان در چهار رشته والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون به رقابت می‌پردازند و آقایان علاوه‌بر رشته‌های مذکور در حوزه فوتسال در دور رده سنی بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال در بازه زمانی ۱۲ روزه در چند استان برگزار می‌شود.

    معاون فضاها و فعالیت‌های ورزشی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه گفت: مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون بانوان در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز و مسابقات والیبال و بسکتبال آنان در استان فارس در حال برگزاری است.

    مسابقات فوتسال بالای ۴۰ سال آقایان در کرمان، فوتسال زیر ۴۰ سال در اصفهان و مشهد میزبان ۳ رشته بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون است و ارومیه نیز از معلمان والیبالیست میزبانی می‌کند.

    صاحبی از شرکت ۱۸۷ هزار ورزشکار در این دور از رقابت‌ها خبر داد و گفت: ۱۵۱ هزار نفر در سطح منطقه، ۳۳ هزار نفر در سطح استان و ۲ هزار و ۹۰۶ نفر در سطح مسابقات کشور حاضر شدند. مسابقات با شعار 《معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین و مدرسه بانشاط》در حال برگزار است ضمن اینکه مسابقات در کرمان و تبریز به پایان رسیده است.

    وی میزبانی مشهد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پس از بررسی ابعاد مختلف شهر مشهد به عنوان یکی از میزبانان انتخاب شد که اولین دلیل آن بارگاه ملکوتی امام رضا است و با توجه به تجارت خوب سال گذشته و مهمان‌نوازی مشهدی‌ها، این شهر مقدس برای میزبانی انتخاب شد.

    معاون فضاها و فعالیت‌های ورزشی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش در نهایت در نهایت خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگیان پس از ۱۳ سال درحال برگزاری است و نسبت به سال گذشته و با فعال شدن کانون‌های ورزشی فرهنگیان در سطح استان‌ها، ازکیفیت بالاتری برخوردار است.

    گزارشگر: مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *