×
×
جدیدترین‌‌ها

خبر خوش مقام طالبانی برای افغان های مقیم ایران

  • کد نوشته: 71028
  • تیر 22, 1402
  • سرپرست سفارت افغانستان در تهران با بیان اینکه ایران و افغانستان روابط حسنه دارند، گفت: تلاش داریم روابط دوجانبه میان دو کشور تقویت شود.

    خبر خوش مقام طالبانی برای افغان های مقیم ایران

    به گزارش نخست نیوز، مولوی عبدالکبیر سرپرست نخست‌وزیری طالبان با «فضل‌محمد حقانی» سرپرست سفارت افغانستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

    حقانی در این دیدار درباره فعالیت سفارت افغانستان در تهران گفت که تمام امور سفارت بدون تاخیر در حال انجام است و خدمات به تمام شهروندان افغان مقیم ایران ارائه می‌شود.سرپرست سفارت افغانستان در تهران با بیان اینکه ایران و افغانستان روابط حسنه دارند، گفت: تلاش داریم روابط دوجانبه میان دو کشور تقویت شود.

    در ادامه این دیدار مولوی عبدالکبیر گفت: «امارت اسلامی به شمول ایران، خواهان روابط خوب و دوستانه با همه همسایگان و جامعه بین المللی است و در این زمینه تلاش می‌کند.»

    سرپرست نخست وزیری طالبان در ادامه سخنان خود تاکید کرد که باید برای ارائه تسهیلات بیشتری به مهاجران افغان مقیم ایران گامی جدیتری برداشته شود.

    وی خاطر نشان کرد: افغانستان از چند دهه جنگ بیرون آمده و به بازسازی نیاز زیادی دارد، ضروری است که همه افغان ها برای آبادانی کشور دست به دست هم دهند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *