×
×
جدیدترین‌‌ها

۲۵ لژیونر ایران در بسکتبال با ویلچر!

  • کد نوشته: 70738
  • تیر 17, 1402
  • سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان از حضور بیش از ۲۵ بازیکن لژیونر این تیم در لیگ‌های اروپایی خبر داد.

    ۲۵ لژیونر ایران در بسکتبال با ویلچر!

    نخست نیوز : محمدرضا دستیار ، در ارزیابی از عملکرد بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی جهان امارات و حضور آنها در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: در این مسابقات محسن بیگدلی، محسن طلوعی، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی و امیررضا احمدی ۵ بازیکن لژیونر ما بودند که به همراه سایر بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی جهان امارات عملکرد بسیار موفقی داشتند و برای کسب جایگاه سوم جهان به سختی جنگیدند و از نظر من نمره قبولی خود را در این تورنمنت دریافت کردند.

    وی درباره حضور این نفرات در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، گفت: هنوز نفرات اعزامی به هانگژو مشخص نیست و ما در اردویی که از ۱۶ تا ۱۹ تیر در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود ۸ بازیکن لژیونر و ۴ بازیکن داخلی را دعوت کردیم تا پس از بررسی عملکرد آنها در این اردو، وضعیت بازیکنان اعزامی به هانگژو را مشخص کنیم.

    سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر اضافه کرد: تا بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ۴ مرحله اردوی ۱۰ روز خواهیم داشت که در طی این مدت هر بازیکنی که بتواند از نظر فنی، ذهنی و آمادگی بدنی رضایت ما را جلب کند و جزو بهترین‌ها باشد به هانگژو اعزام می‌شود.

    دستیار همچنین با اشاره به حضور ۲۵ بازیکن لژیونر در بسکتبال باویلچر، خاطرنشان کرد: بعد از بازیهای پارالمپیک ۲۰۰۸ که تیم بسکتبال با ویلچر ایران به مدت ۵ سال از شرکت در مسابقات محروم شد بازیکنان این تیم سعی کردند در لیگ‌های مختلف اروپایی بازی کنند و همین عامل باعث افزایش تعداد لژیونرهای بسکتبال باویلچر ایران از سال ۲۰۰۸ تا به الان شده است.

    وی در پایان در پاسخ به این پرسش که برای آماده سازی تیم جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آیا از نظر امکانات و سخت افزاری با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ گفت: بازیکنان لژیونر چون در لیگ‌های مختلف اروپایی بازی می‌کنند از نظر ویلچر مشکل خاصی ندارند برای بازیکنان داخلی نیز سعی می‌کنیم در جریان تمرینات اگر ویلچری نیاز به تعمیرات داشته باشد بازسازی و نگهداری کنیم. هدف بر این است که برای بازیهای پاراآسیایی نیاز خود به ویلچر را با استفاده از تولیدات داخلی مرتفع کنیم.

    سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان افزود: هدف ما پارالمپیک پاریس است که امیدوارم در مسابقات آسیا و اقیانوسیه که در بانکوک تایلند برگزار می‌شود با کسب عنوان قهرمانی در این رقابتها سهمیه را به خود اختصاص دهیم.

    وی در پایان از مهدی عباسی، علی کریمی، مهران حسینی، دانیال ذاکری، امیرحسین اسلامیان، رضا عیوضی، اسماعیل حسین پور، مهدی قربانی، علی اکبر ابراهیمی، عرفان بخشند، حسن اسدیان و منصور جمشیدیان به عنوان نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نام برد.

    منبع : ایسنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *