×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری بازی‌های بین‌المللی ساحلی و دریایی را در دستور کار داریم

  • کد نوشته: 70729
  • تیر 17, 1402
  • رضا شجیع در مراسم اختتامیه رویداد ملی نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش گفت: بخش خصوصی در کیش احداث پیست یخی و دیواره یخ نوردی را آغاز کرده و با توجه به کیفیت بالای آن، به دنبال میزبانی از بازی‌های آسیاسی و جهانی برفی در کیش هستیم.

    برگزاری بازی‌های بین‌المللی ساحلی و دریایی را در دستور کار داریم

    نخست نیوز – وی افزود: در نظر داریم که در ادامه «کیش گیمز» برگزاری ملی و بین المللی و جهانی بازی‌های ساحلی و دریایی را نیز به طور مجزا در دستور کار قرار دهیم.

    سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با بیان اینکه کیفیت بازی‌های «کیش گیمز» را مدیون همکاری و تلاش‌های شبانه روزی عوامل اجرایی بودیم، اضافه کرد:‌ سطح این مسابقات به اندازه‌ای بالا بود که برخی از بازیکنان خارجی خواستار حضور در این تورنمنت بودند که با توجه به برخی شرایط خاص، تمایل به ملی برگزار شدن این رویداد ورزشی را داشتیم.

    وی با بیان اینکه بیش از یک هزار ورزشکار از ۲۷ استان کشور در مسابقات ساحلی کیش حضور داشتند، افزود: این رویداد ورزشی با همکاری ۹ فدراسیون ورزشی برگزار شد.

    «شجیع» با بیان اینکه در طول تمامی مسابقات فقط یک کارت زرد در بازی‌های «کیش گیمز ۲۰۲۳» داده شد، گفت: این رویداد ورزشی علاوه بر کیفیت در اخلاق نیز یک الگو محسوب می‌شود.

    وی احداث اولین زمین ساحلی پرتابل کشور، اولین دیوار پرتابل سنگ نوردی کشور، برگزاری اولین دوره مسابقات ملی ماهی گیری، اولین دوره مسابقات کشوری سپک تاکرای بانوان، اولین مسابقات بزرگ صفحه شطرنج و اولین مسابقات ملی کلیستنیکس بانوان را در کیش و در قالب «کیش گیمز» را از دستاوردهای این رویداد ورزشی ملی توصیف کرد.

    سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی از کاهش پروازها به کیش در ایام تابستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این اتفاق مشکلات زیادی را برای ما رقم زد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *