×
×
جدیدترین‌‌ها

تلاش کشورهای عربی برای ممانعت از ورود مقاومت در غزه به جنگ با رژیم صهیونیستی

  • کد نوشته: 70503
  • تیر 13, 1402
  • به دنبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی، رسانه‌ها از تلاش کشورهای عربی و منطقه‌ای برای ممانعت از ورود مقاومت در غزه به جنگ با رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

    تلاش کشورهای عربی برای ممانعت از ورود مقاومت در غزه به جنگ با رژیم صهیونیستی

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از شبکه خبری المیادین، تلاش‌هایی با عنوان‌های مختلف از جمله دور کردن سایه جنگ از غزه و امکان از دست دادن برخی امتیازهای اقتصادی از سوی کشورهای عربی و منطقه‌ای صورت گرفته است. این کشورها می‌خواهند مانع ورود مقاومت در غزه به جنگ با رژیم صهیونیستی شوند.

    این منابع اعلام کردند: در صورتی که اسرائیل مرتکب کشتاری در اردوگاه جنین شود امشب از نظر وخامت شدید اوضاع سرنوشت‌ساز خواهد بود.

    به گفته منابع رژیم صهیونیستی، ساکنان اردوگاه جنین را به تخلیه منازلشان برای حمله به آن مجبور کرد.

    گروه‌های مقاومت تأکید کرده‌اند که برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی مصمم هستند. شهرداری جنین مرکزی را برای استقبال از ساکنان و خانواده‌های فلسطینی به دلیل ادامه تجاوز و حملات رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

    گردان جنین، وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آمادگی کامل خود را برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن اعلام کرده است.

    اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد: ادامه تجاوز به جنین و اقدامات اشغالگران اسرائیلی پاسخ مقاومت را مشخص خواهد کرد. قهرمانان جنین آماده مقابله با دشمن صهیونیستی و درهم شکستن آن هستند. اتاق عملیات مشترک به برگزاری جلسات خود برای پیگیری حملات متجاوزانه اسرائیل به جنین ادامه می‌دهد. مقاومت در تمام عرصه‌ها به دشمن اجازه حمله به ساکنان جنین را نمی‌دهد. ما از تمام گروه‌های مقاومت در جنین و اردوگاه آن می‌خواهیم با هم متحد بوده و وارد درگیری با نیروهای اسرائیلی شوند. همچنین از تمام فلسطینی‌ها در تمام شهرها، روستاها و اردوگاه‌ها می‌خواهیم به جنین کمک کنند و درس جدی را به دشمن صهیونیستی بدهند.

    همچنین داوود شهاب، مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت: فرماندهی مقاومت حوادث جنین را پیگیری می‌کند. گزینه‌های مقاومت نامحدود است و به حق قانونی خود برای پاسخگویی به حملات اسرائیل عمل می‌کند. تمام گروه‌های مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی آماده هستند. این حملات شکست خواهد خورد. گزینه‌های ما برای پاسخگویی به اسرائیل گسترده و جامع خواهد بود.

    منبع:ایسنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *