×
×
جدیدترین‌‌ها

استفاده از اتوبوس‌های سه کابین کم‌کارکرد در مسیرهای مستقیم تهران

  • کد نوشته: 70346
  • تیر 11, 1402
  • رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتوبوس‌های سه کابین کم کارکرد برای مسیرهای مستقیم در شهر تهران مورد استفاده قرار می گیرد.

    استفاده از اتوبوس‌های سه کابین کم‌کارکرد در مسیرهای مستقیم تهران

    به گزارش نخست نیوز ، مهدی چمران پیش از آغاز یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور کار جلسه امروز شورای شهر، اظهار کرد: در جلسه امروز آقای علوی گزارشی از بازدید منطقه‌ای خود ارائه خواهند کرد و پس از آن بررسی یک فوریتی که از طرف شهرداری تهران در خصوص املاکی که به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده در دستور کار قرار می‌گیرد تا دستورالعملی در خصوص آن تدوین شود.

    وی اضافه کرد: البته شورای قبلی کار خوبی در خصوص شناسایی و لیست کردن این املاک انجام داده که هر سه سال نیز باید تمدید شود.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این جلسه گزارش هزینه درآمد و حسابرسی اسفندماه سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن دو نفر از اعضای شورای شهر برای عضویت در کمیسیون ماده 38 که با هدف کاهش زمان بررسی پرونده‌ها، ۲ کمیسیون به آن اضافه می‌شود، انتخاب خواهند شد.

    چمران تاکید کرد: در جلسه امروز همچنین ادامه بررسی لایحه اصلاحیه توسعه و بهبود خدمات آتش نشانی که در جلسه قبلی ۲ بند آن مورد بررسی قرار گرفت نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و اگر فرصتی باقی بماند چند نام گذاری هم در صحن شورا بررسی خواهد شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر یکی از اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران مبنی بر ورود 1000 دستگاه اتوبوس سه کابین کم‌کارکرد برای شهر تهران و امکان تردد این اتوبوس‌ها اظهار کرد: قطعا تردد این اتوبوس‌ها در خیابان‌هایی که مسیر مستقیم دارند و پیچ و خم کمتری وجود دارد انجام خواهد شد و برنامه ‌ریزی‌هایی در خصوص ورود آنها انجام شده، ولی تعداد و زمان ورود آنها مشخص نیست و نمی‌دانم قراردادی در این خصوص منعقد شده یا خیر، ولی امیدوارم هرچه زودتر این کار انجام شود.

    وی اضافه کرد:مجلس شورای اسلامی و دولت با اعمال شرایطی ورود اتوبوس‌های کم‌کارکرد را برای استفاده در درون شهرها و برون شهری به تصویب رسانده است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *