×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز 21 سالگی نخست

  • کد نوشته: 69729
  • تیر 1, 1402
  • ۲0 سال گذشت به همین زودی ،انگار دیروز بود که مطالب و عکس‌ها را زیر بغل زده و در منزل یکی از همکاران ماکت بندی کردیم . ماه خرداد همیشه بیانگر گذشت یک سال دیگر از انتشار مداوم نشریه نخست است. شماره‌ 967 نخست ،پنجشنبه 25 خرداد ۱۴۰2 چاپ شد و آغاز زنگ 21 سالگی نشریه تمام خصوصی را رقم زد.

    آغاز 21 سالگی نخست

    نخست نیوز : با تمام وجود اعتقاددارم که فقط عنایت خداوند است که توانستیم به فعالیت خویش تداوم‌بخشیم. در این سال‌ها همکارانی با ما بودند که اکنون سکان رسانه‌های کشوری را بر عهده‌دارند و یا در رسانه‌های دیگر مشغول بکار می‌باشند که همه این‌ها باعث افتخار نخست می‌باشد. جا دارد که از همه این عزیزان تشکر کنم و همچنین یادی داشته باشیم از بزرگوارانی که از میان ما رفتند و به دیار باقی شتافتند. از کسانی که اکنون در کنارمان هستند و به‌یقین با این مسایلی که وجود دارد ما را تنها نمی‌گذارند نیز تشکر ویژه می‌کنم.
    اما از طرفی خدا را شاکرم که هفته‌نامه نخست تبدیل شد به موسسه مطبوعاتی رسانه گستر نخست یعنی علاوه بر این هفته‌نامه ، هفته‌نامه نخست ورزشی و ماهنامه اتل و متل به‌صورت مکتوب چاپ می‌شود. در کنار نشریات چاپی ، پایگاه‌های خبری با عنوان نخست نیوز ،حاشیه ورزش و تیتر حادثه هم مجوز گرفتیم . مخاطبین گرامی ۲0 سال نشریه داشتن، ۲0 سال دغدغه مردم را داشتن، آن‌هم فقط با حمایت بخش خصوصی در کنار یارانه‌هایی که دولت می‌دهد که خود شما آگاه هستید که کار دشواری است . البته چند سالی است که از یارانه نشریات نخست و نخست ورزشی به دلایلی خبری نیست! اما تنها بخش خصوصی است که همیشه در کنارمان هست و جا دارد از حامیان اصلی موسسه مطبوعاتی رسانه گستر نخست ،به‌ویژه مدیران موسسه اعتباری ملل به‌ویژه آقای محمدرضا مروجی و مدیران گروه فرش مشهد آقایان مهندس رضا حمیدی و مهندس حمید مستشاری و رییس کانون کارآفرینان خراسان رضوی آقای مهندس محمدحسین روشنک که البته خودشان به‌نوعی نخستی شدند ،که با قلمشان همواره به مسوولین تذکرات و راهکارایی دیکته می‌کنند، تقدیر کنم که باعث شدند در این راه خطیر گام‌های استواری برداریم.
    همچنین جا دارد از ارگان‌های دولتی مثل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ،شهرداری مشهد و سایر نهادهایی که با دادن آگهی ما را تنها نگذاشتند، تقدیر کنم و از اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آقایان فرشاد مهدی پور، شمسایی و سروش که با دادن یارانه هرچند اندک ما را تنها نگذاشتند هم تشکر کنم .
    اما با عنایات خداوند کارهای جدیدی را در فضای مجازی آغاز کردیم که بازهم حمایت شما مخاطبین عزیز را می‌طلبد که با دادن سوژه و دنبال کردن ما را تنها نگذارید. امید است که بتوانیم در این را خطیر باصلابت گام‌های موثری برداریم.

    علی پاکباز خسروشاهی

    برچسب ها نخست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *