×
×
جدیدترین‌‌ها

درخت تناور نخست

  • کد نوشته: 69726
  • تیر 1, 1402
  • 20 سال قبل ، اوایل سال 82بالاخره مجوز نشریه نخست رسید ، علی پاکباز خسروشاهی مدیر مسوول جمعی از دوستانش را جمع کرد و این مطلب را بیان کرد، خواستار همکاری همه آن‌ها برای عرضه اولین هفته‌نامه تمام خصوصی خراسان رضوی شد .

    درخت تناور نخست

    نخست نیوز : کار با چند پیش‌شماره شروع شد تا قلق کار دست اعضای تحریریه و قلق هزینه‌ها دست مدیر مسوول بیاید ، آن زمان هنوز گرانی‌ها آن‌قدر کمرشکن نبود که کار فرهنگی و تولید نشریه از کار در معدن هم دشوارتر باشد .
    چهار پیش‌شماره و سپس در خرداد 1382 اولین شماره رسمی هفته‌نامه نخست روی دکه رفت ، نشریه‌ای که خیلی از عناصر رسانه‌ای آن زمان عمرش را چند هفته یا درنهایت چند ماه پیش‌بینی می‌کردند ، اکنون وارد 21 سالگی خود شده است .
    در این مدت ده‌ها و چه‌بسا صدها نویسنده ، خبرنگار و نیروی فنی وارد نخست شد و قدم به عرصه‌های بالاتر گذاشتند ، چندین نشریه دیگر در کنار “هفته‌نامه نخست” متولد شدند که اکنون موسسه رسانه گستر نخست را تشکیل می‌دهند و همه این‌ها نبود و نیست جز در سایه تلاش‌های دکتر علی پاکباز خسروشاهی ، مردی که تعامل را سنگ بنای تمام امور در رسانه قرارداد و با ارتباطات گسترده و مثبت خودکاری کرد کارستان.
    اکنون نهال شکننده 20 سال قبل نخست به درختی تنومند تبدیل شده که وارد دهه سوم زندگی خود شده و به ثمر نشسته است.

    سعید کوشافر

    برچسب ها تحریریه نخست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *