×
×
جدیدترین‌‌ها

رضازاده: توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای دنیا باعث کاهش تورم شده است

  • کد نوشته: 69330
  • خرداد 28, 1402
  • یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیپلماسی خارجی و اقتصادی دولت گفت: توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی و تجاری با تمام کشورهای دنیا به خصوص آمریکای لاتین و کشورهای حاشیه خلیج فارس بر روی کاهش قیمت دلار، طلا و تورم تاثیر گذاشته است.

    رضازاده: توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای دنیا باعث کاهش تورم شده است

    نخست نیوز : یعقوب رضازاده ، با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین گفت: رئیس جمهور سفری به آمریکای لاتین داشته است که این در ادامه اجرای سیاست متوازن و توسعه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و سیاسی با تمام کشورهای دنیا به خصوص آمریکای لاتین و کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده است که این توسعه همکاری‌ها در کنار عقد قرارداد شانگهای همه به نوعی بر روی کاهش قیمت دلار، ارز، طلا و تورم تاثیر گذاشته است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته باید این رفت و آمدها منجر به حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران شود تا در نهایت دولت بتواند به بهترین شکل اقتصاد داخلی را تنظیم کرده و بهبود معیشت مردم را رقم زند. ما در بخش صنعت، معدن و تجارت با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم، هنوز در تولید گندم به خودکفایی نرسیده‌ایم و کشاورزان در تامین نهاده‌های دامی هم با مشکل مواجهند انتظار می‌رود که دولت مشکلات اقتصادی را حل کرده و در راستای عمل به شعار سال یعنی افزایش تولید و کاهش تورم گام بردارند.

    رضازاده در پایان با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار کرد: اقدامات دیپلماتیک دولت به گونه‌ای بوده که دنیا به خصوص کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این نتیجه رسیدند که نتیجه به انزوا کشیدن ایران این بوده که خودشان به انزوا می‌رسند به همین دلیل بهتر است که با ایران تعامل داشته باشند. آنها برای تعامل با ما تلاش می‌کنند از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کنند.

    منبع : ایسنا isna.ir/xdP4rP

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *