×
×
جدیدترین‌‌ها

تیمی بزرگ در رقابت هایی کوچک!

  • کد نوشته: 69154
  • خرداد 25, 1402
  • یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور ما در حیاط خلوت آمریکایی ها بسیار مهم است، گفت: سفر رئیس جمهور به لحاظ اقتصادی و سیاسی سفر فوق العاده مهمی است که انجام آن ضروری بود.
    خدا به داد فوتبالی برسد که برای کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور قدرتمند در رقابت های جام ملت های آسیا به دنبال بازی با تیم های درجه چندمی چون افغانستان ، قرقیزستان و …… آن هم با تمامی بازیکن های اصلی خود در رقابت های کافا باشد!

    تیمی بزرگ در رقابت هایی کوچک!

    نخست نیوز : رقابت هایی که نه تنها حضور در آن هیچ مورد مثبتی را به فوتبال ایران اضافه نمی کند، بلکه شان و اعتبار آن را هم به پائین ترین حد ممکن تنزل می بخشد. اینکه با نتیجه 6 بر 1 در بازی اول افغانستان را ببریم و در بازی دوم هم برنده میدان باشیم و این سیر تا پایان بازیها و با قهرمانی ما هم همراه باشد و تیم ملی فوتبال ایران را به یک خودباوری تصنعی برساند اصلا چیز خوبی نیست، آن هم در شرایطی که حریفان اصلی ما، در این زمان های تیم ملی کشورشان با تیم های صاحب نام و قدرتمند جهانی دیدار می کنند تا بدرستی متوجه نقاط ضعف و قوت خود شده و در فرصت باقیمانده نقاط ضعف خود را به قوت تبدیل نمایند. چنین بنظر می رسد که امیرقلعه نویی که در قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا با بهترین شانس و قرعه همراه شد باید به بازیهای بهتری برای تیمش فکر کند و گرنه باز دوباره برای او و تیمش زود دیر خواهد شد!
    محمد رضا نصرالله زاده

    برچسب ها رقابت فوتبال

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *