×
×
جدیدترین‌‌ها

محمدیاری: در سال مهار تورم برآیند تمام فعالیت‌ها باید به سمت مهار تورم برود

  • کد نوشته: 68088
  • خرداد 8, 1402
  • نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرده است قطعا برآیند تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی باید به سمت مهار تورم باشد.

    محمدیاری: در سال مهار تورم برآیند تمام فعالیت‌ها باید به سمت مهار تورم برود

    به گزارش نخست نیوز ، حسن محمدیاری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع جلسه امروز مجلس به بحث مسکن و اجاره‌بها باز می‌گردد که امروز صدای مردم را درآورده است. ما در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم تا سازوکاری را تعریف کنیم که به مردم کمک کند. قطعا برآیند تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی باید به سمت مهار تورم و رشد تولید باشد اما امروز در عمل این اتفاق نیفتاده است.

    نماینده مردم تالش و رضوانشهر در ادامه تصریح کرد: بحث قانون بیمه کارگران ساختمانی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده است قیمت صدور پروانه چندین برابر افزایش یافته است و کسی نیز پاسخگو نیست. اکنون به دلیل افزایش قیمت مجوزها مراجعات زیادی به ما شده است، مجوزی که قبلا پنج میلیون تومان بود اکنون به ۵۰ میلیون تومان رسیده است و نمی‌توانند سازندگان پایان کار بگیرند. مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند در امورات روزمره به آنها کمک کند.

    محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر محمدیاری بیان کرد: بنده دو سه نوبت هفته گذشته این موضوع را یادآوری کردم بحث بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و ان‌شاءالله به زودی به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *